نوشته شده توسط : b.gholami

موشن گرافیک شاخه ای بین رشته ای بین طراحی گرافیک و انیمیشن است که در دنیای امروز بسیار کاربردی است. تیزر تبلیغاتی کلیک کنید.

طراحی متحرک یا موشن گرافیک روشی برای متحرک سازی عناصر گرافیکی ثابت مانند شکل، متن، رنگ، اشکال، تصاویر و غیره است. تیزرها از اصطلاحات مختلفی در این زمینه استفاده می شود مانند موشن گرافیک، موشن دیزاین، موشن گرافیک، موشن دیزاین که از معروف ترین و کاربردی ترین اصطلاحات هستند.

نمونه ای از تیزر موشن گرافیک تبلیغاتی برای جایزه طراحی MBC

برای دعوت از طراحان برای شرکت در بیست و ششمین دوره جایزه جهانی طراحی MBC، این تیزر موشن گرافیک جذاب و خلاقانه ساخته شده است. اگر این تیزر را دیده باشید متوجه سناریوی بسیار جالب و خلاقانه آن شده اید. در سناریوی خلاقانه این موشن گرافیک تا انتهای این ویدیو ذکر نشده که برای رویدادی مانند جایزه طراحی شده است.

و باعث می شود مخاطب در مورد موضوع فکر کند. در روند این کار شما به طور کامل به نقش عالی موسیقی و صدایی که با حرکات فرم های حرکتی هماهنگ است پی خواهید برد. فرم های ساده و ایده های غیرمنتظره در هر یک از پلان ها شما را شگفت زده کرده و این تیزر تبلیغاتی را جذاب می کند. البته نمی توان از طراحی بیرونی فرم ها، رنگ آمیزی متفاوت و خلاقانه آن سخنی به میان نیاورد. در بسیاری از پلان ها می توان تاثیر سبک پاپ آرت را در طراحی این موشن گرافیک جذاب مشاهده کرد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 اصطلاح بازاریابی گوریلی اولین بار توسط نویسنده ای به نام جی لوینسون در کتابی به همین نام در سال 1984 استفاده شد و پس از آن این عبارت معروف شد. از آن زمان به بعد، تمام استراتژی های مشابه آنچه او نوشت، بازاریابی چریکی نامیده می شود. در طول سال ها، بازاریابی چریکی به یک حرفه استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. در گذشته، رسانه ها فقط در اختیار شرکت های بزرگ برای رقابت در بازار بودند تا اینکه تبلیغات حزبی زنده شد.

به همین دلیل، کمپین  تبلیغاتی گوریلی کوهین کاملا و به طور کامل در جهت روش های غیرمتعارف (غیر متعارف) گرایش های تبلیغاتی است. این سبک از تبلیغات بیشتر بر کمک به سازمان های کوچک و کارآفرینان برای تبلیغ محصولات خود بدون صرف هزینه زیاد تمرکز دارد.

بازاریابی چیریکی 

بازاریابی چریکی بسیار ساده عمل می کند. اگر شما می خواهید آن را در کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید، مجبور نیستید که یک برنامه بازاریابی پیچیده را طراحی کنید. همانطور که اشاره شد، انگیزه اجرای بازاریابی چریکی گسترش حرف زدن ( آگاهی ) در مورد شما با هزینه اندک است. تصور کنید یک کمپانی بزرگ میلیاردها ریال برای در خاطر ماندن در اذهان هزار نفر از مشتریان در عرض تنها یک ساعت صرف می کند. این اتفاقی است که تبلیغات کلیشه ای و عرف روی می دهد.

تبلیغات گوریلی چیست ؟ 

با بازاریابی چریکی، برای حفظ تعداد یکسان مشتری برای مدت زمان مشابه، به بودجه زیادی نیاز ندارید. به عبارت دیگر، بازاریابی چریکی به معنای فعالیت هوشمندانه برای جلب توجه و تخیل تعداد زیادی از مخاطبان در زندگی روزمره است، به عنوان مثال، یک گرافیک هوشمندانه روی نیمکت پارک یا یک کامیون یا بخشی از یک نقطه فروش در یک مرکز خرید. خرید یا هر چیز دیگری که باعث می شود برند قابل مشاهده و به یاد ماندنی باشد. به یاد داشته باشید که این تبلیغات توسط گروه کوچکی از افراد دیده می شود، اما اگر به درستی اجرا شوند، می توانند توسط میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی منتشر شوند.
اما تنها سوال مهم این است که چگونه می توانید آن را پیاده سازی کنید. خب به کسب و کار شما مربوط می شود. خلاقیت در بازاریابی چریکی مهم است زیرا یک تبلیغ منحصر به فرد ایجاد می کند. در واقع، بازاریابی چریکی چیزی بیش از خلاقیت نیست، زمانی که همه استراتژی‌ها تقریباً در بین برندها مشترک هستند.
 
برای اجرای هرچه مؤثرتر آن، همیشه به یک راه آسان برای تبلیغات با هزینه کم فکر کنید، و زمانی که به یک راه آسان فکر می کنید، مطمئن شوید که تعداد کمی از افراد در حال اجرای این نوع استراتژی در دسته بندی محصول یا خدمات شما هستند. در واقع شما می توانید این روش را در برخی از محصولات هم رده اعمال کنید، البته تا زمانی که قبلا استفاده نشده باشد.
آینده بازاریابی چریکی بسیار مثبت است. در واقع برخی معتقدند که بازاریابی چریکی آینده بازاریابی خواهد بود. زیرا بازاریابی آنلاین نیز نوعی از بازاریابی چریکی است که در حال حاضر در بین بازاریابان مدرن بسیار محبوب است. بنابراین، شما باید به طور فزاینده‌ای انتظار ظهور استراتژی‌های بازاریابی منحصربفرد به سبک بازاریابی چریکی را برای معرفی محصول در سال‌های آینده داشته باشید.


:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

لوگو ساز آنلاین Logonomy یک نرم افزار طراحی لوگو مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد فوراً یک لوگو ایجاد کنید. شما می توانید بدون نیاز به دانش طراحی لوگو و بدون آشنایی با نرم افزار طراحی لوگو، تنها با وارد کردن نام تجاری و برند خود در چند مرحله، یک لوگوی حرفه ای ایجاد کنید.طراحی لوگو در اصفهان اینجا کلیک کنید.

طراحی لوگو چیست؟

درست مانند هر شخصی که امضای خود را دارد، هر کسب و کاری نیز برای ارائه خود به مصرف کنندگان نیاز به یک نام و لوگوی مناسب دارد. فرقی نمی کند کسب و کار شما سنتی باشد یا در فضای اینترنت فعالیت کنید. در هر صورت، باید یک لوگوی خوب داشته باشید که جذب، معرف و در ذهن کاربر بماند. طراحی امضای آنلاین هر کسب و کاری را طراحی لوگو می نامند. طراحان زیادی هستند که با مهارت و تجربه کافی برای شما لوگوی مناسب طراحی می کنند.

پاسخ بله است. بله، شما قطعا باید یک لوگوی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید. همانطور که هر انسانی امضای خود را دارد، هر کسب و کاری باید یک لوگو داشته باشد. در واقع لوگوها از اشکال گرافیکی تشکیل شده اند تا کسب و کار شما از طریق آنها به دیگران ارائه شود.

 وب سایت DesignBuddy با تحقیق در مورد برندهای بزرگ جهانی که می توانید برای ایجاد یک لوگوی خوب مطالعه کنید به نتایجی دست یافت:

40 درصد از لوگوها در جهان دارای متنی با طراحی خاص هستند.

95 درصد از لوگوها در جهان از یک یا دو رنگ استفاده می کنند.

93 درصد از لوگوهای معروف آنقدر ساده هستند که حتی در اندازه های کوچک نیز قابل تشخیص هستند.

بهترین سایت های لوگو ساز

همانطور که قبلاً گفتیم هزینه طراحی لوگو گاهی به چند میلیون هم می رسد. اگر کسب و کار جدیدی دارید یا نمی خواهید هزینه زیادی برای طراحی لوگو خرج کنید، بهترین گزینه استفاده از سایت های آنلاین رایگان طراحی لوگو است.

لوگوسازان آنلاین و رایگان مختلفی در این زمینه وجود دارند که لوگوهای حرفه ای و استاندارد را برای شما آماده می کنند. آنها همچنین این گزینه را دارند که آرم طراحی شده را مطابق با سلیقه شما سفارشی کنند. در زیر به معرفی چند سایت خارجی طراحی لوگو می پردازیم:

1. لوگو ساز آنلاین

یکی دیگر از بهترین سایت های رایگان طراحی لوگو، Online Logo Maker است. با کمک این ابزار می توانید لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید. علاوه بر این، این سایت هزاران فونت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان آپلود و استفاده از وکتورهای مختلف را می دهد. نسخه پرمیوم و تجاری این ابزار دارای امکانات بیشتری است و امکان دانلود لوگوهای باکیفیت را به شما می دهد.

2. وب سایت LogoMakr

اگر می خواهید لوگوی کسب و کار خود را از ابتدا طراحی کنید، LogoMakr یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو است. با استفاده از این ابزار می توانید اجزای مختلف را با هم ترکیب کنید و با وارد کردن نام کسب و کار خود یک لوگوی حرفه ای و زیبا داشته باشید. البته دانلود نسخه با کیفیت لوگوی طراحی شده پولی است و باید 19 دلار بپردازید اما نسخه با کیفیت متوسط ​​نیز برای تجارت کافی است.

3. وب سایت Canva

یکی دیگر از بهترین سایت های طراحی لوگو که اخیرا رایگان شده است Canva است. این وب سایت فایل های گرافیکی آماده ارائه می کند. این سایت دارای بخش طراحی لوگو می باشد و شما می توانید انواع لوگوهای رایگان و پولی را در این قسمت مشاهده کنید و در نهایت آنها را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. یکی از ویژگی های خوب این سایت امکان آپلود وکتورهای مورد نظر می باشد. بنابراین می توانید یک لوگو را با بردارهای دلخواه شخصی سازی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید گلدان میناکاری اینجا کلیک کنید. قیمت ظروف لعابی بسته به کیفیت کار متفاوت است. عوامل متعددی می تواند قیمت این ظروف را تعیین کند. اولین نکته در تعیین قیمت، نوع زیرساخت استفاده شده در تولید این ظروف است. تمام ظروف لعابی از مس ساخته شده اند. اما هر چه زیرساخت بهتر باشد، اثر بهتر و البته قیمت بالاتر خواهد بود

ورق مس در گلدان میناکاری

از نکات مهم در این مرحله استفاده از ورق مس مرغوب با ضخامت مناسب، شلیک پیچیده و ماهرانه شناورها می باشد. دومین عامل در تعیین قیمت تمام شده ظروف مینا، استفاده از رنگ های مناسب برای لعاب کاری و رنگ آمیزی این ظروف است. هر چه کیفیت رنگ های استفاده شده بیشتر باشد، براقیت، شفافیت و جلوه کار بهتر است و البته رنگ های با کیفیت بالاتر قیمت بالاتری دارند که در قیمت نهایی کار تاثیرگذار است. سومین عاملی که قیمت ظروف لعابی را تعیین می کند، سطح مهارت هنرمند است

. هر چه مهارت هنرمند بیشتر باشد و نقش ها با دقت و ظرافت بیشتری رنگ آمیزی شوند، البته قیمت کار بالاتر می رود، عامل بعدی که قیمت بشقاب های میناکاری را تعیین می کند، نوع نقاشی است. از جمله عوامل دیگری که قیمت تمام شده محصولات میناکاری را تعیین می کند، سرویس افزار است.

صفحات لعابی درجه یک با ورق مس ضخیم تری ساخته می شوند که در نتیجه خوردگی بهتری روی آن ایجاد می شود، از لعاب بهتر، رنگ های درجه یک و با کیفیت برای کار استفاده می شود، به همین دلیل براقیت بالاتری دارند. کیفیت و لطافت بهتری دارند. نقاشی که تاثیر کلی کار و زیبایی را افزایش می دهد.

گلدان مسی میناکاری

این گلدان مسی میناکاری شده با ارتفاع 20 سانتی متر و وزن کمتر از 250 گرم توسط استاد شاهین شیرازی در اصفهان میناکاری شده است. مراحل ساخت این محصول بدین صورت است که گلدان مسی توسط استاد قلم برجسته شده و سپس توسط استاد میناکار طراحی شده و در کوره قرار می گیرد. این گلدان را می توانید به عنوان تزیین به نمایش بگذارید و همچنین می توانید گل هایی با رنگ های شاد در آن قرار دهید و از آن لذت ببرید.

تزئینات فلزی به ویژه فلزات گرانبها و نیمه قیمتی مانند مس را مینا، مینا یا مینیاتور آتش می گویند. به طور کلی مینا، هنر خاک و آتش است که روی فلز با رنگ های روشن کار می شود. تاریخچه این هنر به هزار و پانصد سال می رسد و اصفهان مهد این هنر به شمار می رود. هنر میناکاری در ایران بیش از جاهای دیگر وجود دارد و قدیمی‌ترین نمونه‌های هنر میناکاری در موزه‌های جهان توسط ایرانیان ساخته شده است. رنگ های مینا از اکسیدهای فلزی مخلوط با مواد شیشه ای ساخته می شوند

و بعد از اینکه روی فلز قرار گرفتند در فر می پزند. میناکاری را می توان روی اشیاء طلا و نقره انجام داد، اما عمدتاً روی فلز مس میناکاری می شود. این هنر واکنش های شیمیایی پیچیده ای را در بر می گیرد و از هنرهای آزمایشگاهی به شمار می رود و برای ساخت ظروف میناکاری میناکار با دقت کامل و کنترل آتش و حرارت در تمامی مراحل تولید حضور موثری دارد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید گلدان میناکاری اینجا کلیک کنید. قیمت ظروف لعابی بسته به کیفیت کار متفاوت است. عوامل متعددی می تواند قیمت این ظروف را تعیین کند. اولین نکته در تعیین قیمت، نوع زیرساخت استفاده شده در تولید این ظروف است. تمام ظروف لعابی از مس ساخته شده اند. اما هر چه زیرساخت بهتر باشد، اثر بهتر و البته قیمت بالاتر خواهد بود

ورق مس در گلدان میناکاری

از نکات مهم در این مرحله استفاده از ورق مس مرغوب با ضخامت مناسب، شلیک پیچیده و ماهرانه شناورها می باشد. دومین عامل در تعیین قیمت تمام شده ظروف مینا، استفاده از رنگ های مناسب برای لعاب کاری و رنگ آمیزی این ظروف است. هر چه کیفیت رنگ های استفاده شده بیشتر باشد، براقیت، شفافیت و جلوه کار بهتر است و البته رنگ های با کیفیت بالاتر قیمت بالاتری دارند که در قیمت نهایی کار تاثیرگذار است. سومین عاملی که قیمت ظروف لعابی را تعیین می کند، سطح مهارت هنرمند است

. هر چه مهارت هنرمند بیشتر باشد و نقش ها با دقت و ظرافت بیشتری رنگ آمیزی شوند، البته قیمت کار بالاتر می رود، عامل بعدی که قیمت بشقاب های میناکاری را تعیین می کند، نوع نقاشی است. از جمله عوامل دیگری که قیمت تمام شده محصولات میناکاری را تعیین می کند، سرویس افزار است.

صفحات لعابی درجه یک با ورق مس ضخیم تری ساخته می شوند که در نتیجه خوردگی بهتری روی آن ایجاد می شود، از لعاب بهتر، رنگ های درجه یک و با کیفیت برای کار استفاده می شود، به همین دلیل براقیت بالاتری دارند. کیفیت و لطافت بهتری دارند. نقاشی که تاثیر کلی کار و زیبایی را افزایش می دهد.

گلدان مسی میناکاری

این گلدان مسی میناکاری شده با ارتفاع 20 سانتی متر و وزن کمتر از 250 گرم توسط استاد شاهین شیرازی در اصفهان میناکاری شده است. مراحل ساخت این محصول بدین صورت است که گلدان مسی توسط استاد قلم برجسته شده و سپس توسط استاد میناکار طراحی شده و در کوره قرار می گیرد. این گلدان را می توانید به عنوان تزیین به نمایش بگذارید و همچنین می توانید گل هایی با رنگ های شاد در آن قرار دهید و از آن لذت ببرید.

تزئینات فلزی به ویژه فلزات گرانبها و نیمه قیمتی مانند مس را مینا، مینا یا مینیاتور آتش می گویند. به طور کلی مینا، هنر خاک و آتش است که روی فلز با رنگ های روشن کار می شود. تاریخچه این هنر به هزار و پانصد سال می رسد و اصفهان مهد این هنر به شمار می رود. هنر میناکاری در ایران بیش از جاهای دیگر وجود دارد و قدیمی‌ترین نمونه‌های هنر میناکاری در موزه‌های جهان توسط ایرانیان ساخته شده است. رنگ های مینا از اکسیدهای فلزی مخلوط با مواد شیشه ای ساخته می شوند

و بعد از اینکه روی فلز قرار گرفتند در فر می پزند. میناکاری را می توان روی اشیاء طلا و نقره انجام داد، اما عمدتاً روی فلز مس میناکاری می شود. این هنر واکنش های شیمیایی پیچیده ای را در بر می گیرد و از هنرهای آزمایشگاهی به شمار می رود و برای ساخت ظروف میناکاری میناکار با دقت کامل و کنترل آتش و حرارت در تمامی مراحل تولید حضور موثری دارد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 افرادی که پرونده ای در محاکم دادگستری دارند می توانند شخصاً برای رسیدگی به پرونده خود در دادگاه حاضر شوند یا این موضوع را به وکیل محول کنند. وکلا افرادی هستند که دارای پروانه و دفترچه وکالت هستند و می توانند به عنوان وکالت از حقوق موکل خود حمایت کنند. در واقع وکیل به عنوان نماینده قانونی شخص حقیقی یا حقوقی، اختیار انجام اموری را دارد که به موجب وکالتنامه به او تفویض شده است. وکیل حقوقی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

حق الوکاله یا حق الوکاله در دادگاه معمولاً به دو صورت محاسبه می شود: اولی توافق بین وکیل و موکل در چارچوب یک قرارداد خصوصی و مطابق ماده 10 ق. در قانون مدنی این حق وکالت است. را می توان کمتر قانونی تشخیص داد

در این دسته از قراردادهای خصوصی که عمدتاً حق الوکاله نامیده می شود، حق الوکاله و حق الوکاله تعیین و مذاکره می شود و نحوه پرداخت حق الوکاله معمولاً 50 درصد حق الوکاله یا 60 درصد کل حق الوکاله می باشد. عنوان، باید به وکالتنامه توجه کنید.

یعنی وکیل تمامی تلاش خود را در حد توانایی علمی و تجربی خود برای انجام موضوع وکالت به کار می گیرد و وکیل وسیله ای برای احقاق حقوق موکل می باشد نه اینکه به صرف تعیین وکیل و اعطای وکالت به معنای وظیفه و تعهد وکیل به صدور حکم قطعی به نفع موکل .

حق الزحمه وکیل پایه یک قاضی

تعهد وکیل مانند پزشک، تعهد به وسیله است و به عنوان پزشکی که در اتاق عمل تمام تلاش خود را برای رسیدن به سلامتی بیمار خود به کار می گیرد و خواه بیمار کاملاً درمان شده باشد یا خیر، حق دارد. وکیل مستحق دریافت کل حق الوکاله در اجرای دعوی بدون توجه به اینکه حکم به نفع موکل باشد یا علیه موکل خواهد بود. پ

نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که وکیل حق دارد در قبال کاری که از طرف موکل انجام می دهد حق الوکاله دریافت کند و معمولاً این مبلغ در قرارداد وکیل و با توافق موکل و وکیل درج می شود. با این فرض حق الوکاله با توافق طرفین و رضایت موکل تعیین می شود، محدودیتی ندارد. اما با فرض عدم توافق بر سر مبلغ معین در قرارداد وکالت، موکل باید حق الوکاله و مبلغ حق الوکاله را در سال 1402 طبق نرخ قانونی مصوب قوه قضائیه بپردازد.

حق الوکاله در پرونده های مالی تعرفه 1402

قبل از پرداختن به حق الوکاله دعاوی مالی طبق تعرفه 1402، بهتر است ابتدا دعاوی مالی را در تقسیم دعاوی به دعاوی مالی و غیر مالی تعریف کرده و مفهوم آن را روشن کنیم. در تعریف دعاوی مالی می توان گفت که عموماً هر دعویی که متضمن وجه باشد یا منفعت مالی برای ذی نفع داشته باشد، مانند دعوای مستلزم انتقال واحد مسکونی، دعوی مالی محسوب می شود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 قیمت مخزن آب 300 لیتری مخزن سه لایه 300 لیتری مکعبی قابل استفاده برای نگهداری انواع مواد غذایی، بهداشتی، شیمیایی، دارویی و ... می باشد. مایعات مخازن سه لایه از رسیدن نور خورشید به مایعات ذخیره شده جلوگیری کرده و در نهایت امکان رشد جلبک در داخل مخزن به صفر خواهد رسید. برای نگهداری مایعات شیمیایی استفاده از مخزن تک لایه 300 لیتری مکعبی توصیه می شود. یک هواکش در قسمت بالایی ظرف آب نصب شده است.

دریچه هوا از ایجاد خلاء و هوا از منبع آب جلوگیری می کند. کانال های باریکی در صندوق عقب قفسه کتاب وجود دارد. این پارگی ها باعث افزایش مقاومت و استحکام مخزن آب می شود. تمامی مخازن پلی اتیلن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و عمر نسبتاً طولانی دارند. در صورت رعایت نکات ایمنی می توان آن را حداقل برای 10 تا 15 سال استفاده کرد.

مخزن مکعبی افقی 300 لیتری: 

یکی از بهترین مخازن آبی که برای نگهداری آب آشامیدنی، مواد غذایی و مواد شیمیایی استفاده می شود، مخزن مکعبی افقی 300 لیتری است. شما می توانید این نمونه از بشکه های آب را روی پشت بام یا زیر زمین نصب کنید. از آنجایی که برای ساخت این مخزن آب از پلی اتیلن استفاده شده است، می توانید با خیال راحت آن را در هر محیطی که می توانید نصب کنید. نصب مخزن آب مورد نظر بسیار آسان است و می توانید آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و استفاده کنید.

برای خرید و تهیه مخزن مکعبی 300 لیتری افقی باید اطلاعات بیشتری از ویژگی ها و مشخصات آن داشته باشید تا با آگاهی کامل اقدام به خرید مخزن مکعبی نمایید. منبع پلاستیکی مورد نظر از بهترین مواد ساخته شده است و به همین دلیل می توانید سال ها از آن استفاده کنید. هر کدام از انواع مخازن آب از نظر کیفیت و ساختار در صورت بررسی می توانید با خیالی آسوده آنها را خریداری کرده و در ساختمان های مختلف خود نصب کنید. با توجه به نکات و فاکتورهایی که برای مخزن مورد نظر وجود دارد می توانید آن را در صنایع مختلف و ساختمان های مسکونی نصب کنید.

مشخصات مخزن مکعبی 300 لیتری افقی

مخازن آب 300 لیتری بیشتر برای آن دسته از ساختمان ها و واحدهای مسکونی که دارای 3 تا 4 واحد هستند استفاده می شود. هر نوع مخزن آب 300 لیتری حاوی حجم مشخصی از مواد شیمیایی است. همچنین می توانید در این مخزن غذا بریزید و از آن استفاده کنید. برخی از ویژگی های مشترکی که مخزن 300 لیتری افقی مکعبی دارد که هنگام خرید مخزن باید از آنها آگاه باشید عبارتند از:

قابلیت تولید چندین لایه مختلف:

یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های این منبع پلاستیکی لایه های مختلف آن است. شما می توانید نمونه هایی را از مخازن تک لایه تا پنج لایه خریداری کنید. برای خرید هر یک از آسترهای مخزن، باید به دقت درباره نوع موادی که می خواهید در مخزن قرار دهید، تحقیق کنید. توجه داشته باشید که هنگام خرید مخازن نگهداری مواد شیمیایی بهتر است نمونه های سه لایه یا بالاتر خریداری کنید. این نوع مخازن آب که تک لایه هستند برای نگهداری طولانی مدت آب آشامیدنی گزینه مناسبی برای خرید نیستند.

خواص ضد جلبک و ضد باکتری مخزن مکعبی 300 لیتری افقی:

آنتی باکتریال بودن مخزنی که خریداری می کنید بسیار مهم است و هنگام خرید مخزن مکعبی افقی 300 لیتری باید این ویژگی را به خوبی بررسی کنید. برخی از مخازن آب که ضد جلبک نیستند طعم آب را از بین می برند و ساختار شیمیایی را ایجاد می کنند. بنابراین وقتی می خواهید مخزن آب بخرید باید از خاصیت ضد جلبکی و ضد باکتریایی آن مطمئن باشید. مخازن آب که از پلی اتیلن ساخته شده اند آنتی باکتریال هستند.

قیمت مناسب خرید:

قیمت مخزن مکعبی افقی 300 لیتری مناسب و به صرفه می باشد. از آنجایی که این مخزن حجم زیادی آب را در خود جای نمی دهد، می توانید آن را با بهترین قیمت خریداری کنید. البته هنگام خرید مخزن باید دقت داشته باشید که فقط به نمایندگی مخزن آب مراجعه کنید. بسیاری از نمایندگی ها مخازن آب را می فروشند، پس باید به دنبال بهترین نمایندگی برای فروش مخازن آب باشید. قیمت خرید هر یک از مخازن در سایت درج شده است که می توانید با آگاهی کامل نسبت به بودجه خود اقدام به خرید نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 مخزن آب سه لایه عمودی کوتاه 1000 لیتری برای نگهداری آب، مواد بهداشتی و مواد شیمیایی ساخته شده است. این مخزن آب از پلی اتیلن 3840 پتروشیمی تبریز ساخته شده است.تانکر آب 1000 لیتری کلیک کنید.

مخزن آب سه لایه کوتاه عمودی 1000 لیتری دارای ده سال گارانتی و گارانتی مستقیم کارخانه است که بالاترین گارانتی در کشور است.

ضد جلبک و خزه

امکان نصب اتصالات (اتصالات برنجی، شناور و شیر)

دارای لایه میانی مشکی برای محافظت در برابر نور خورشید

کیفیت اصلی به لطف استفاده از پلی اتیلن 3840

وزن سنگین مطابق با استاندارد کاربردی ABFA

توجه: این محصول واشر بوده و یراق آلات برنجی روی آن تعبیه نشده است. همچنین هزینه ارسال در محل مشتری به صورت جداگانه محاسبه می شود. برای اطلاع از هزینه های حمل و نقل و ارسال سفارشات برنجی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

این مخزن آب از فروشگاه مخزن پلاس سه لایه آنتی باکتریال ضد جلبک با ضمانت کتبی موجود می باشد.

مخزن آب 1000 لیتری عمودی

یک مخزن آب سه لایه کوتاه عمودی 1000 لیتری برای ذخیره آب آشامیدنی در محیطی با نور مناسب توصیه می شود. همچنین امکان ساخت انواع دو لایه، فوم دار، چهار لایه و پنج لایه به سفارش وجود دارد. مخزن آب 1000 لیتری عمودی مخزن پلی اتیلن سه لایه آریاپلاست ساخته شده از FOOD GRADE PE3840 MDPE می باشد.

مخزن آب 1000 لیتری عمودی مانند تمامی مخازن پلاستیکی از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته شده است. به همین دلیل آب موجود در مخازن پلاستیکی طعم خود را کاملاً حفظ می کند و هیچ بو و مزه ای به آن اضافه نمی کند و به دلیل خاصیت ضد خوردگی آن امکان ذخیره طیف وسیعی از مایعات با pH اسیدی (مخزن اسیدی) وجود دارد. قلیایی بودن در مخزن آب 1000 لیتری عمودی وجود دارد. با این حال، لطفاً قبل از خرید برای اطمینان از سازگاری شیمیایی با ما مشورت کنید.

مخزن آب 1000 لیتری

مخزن آب 1000 لیتری عمودی دارای لایه ای است که به طور کامل از ورود نور خورشید به مخزن آب جلوگیری می کند و آن را در دسته مخزن آب ضد جلبک قرار می دهد.علاوه بر قابلیت ذخیره آب در مخزن آب 1000 لیتری عمودی می توانید He همچنین از آن به عنوان مخزن ذخیره مواد شیمیایی استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 استفاده از وکیل شرکت در حل و فصل پرونده های شرکت های تجاری چه مزایایی دارد؟ چرا بهتر است از دانش، تجربه و تخصص یک وکیل متخصص در امور شرکتی استفاده کنیم؟ داشتن وکیل در شرکت چه آثاری دارد؟ مزایای استفاده از وکیل اولیه به عنوان مشاور حقوقی چیست؟ وکیل حقوقی در اصفهان کلیک کنید.

1) حفظ منافع شرکت

یکی از مهمترین و اساسی ترین دلایل استفاده از دانش و تخصص وکیل یک شرکت تجاری در انجام امور شرکت و انعقاد قراردادهای شرکت، حفظ منافع شرکت و حمایت قانونی از آنهاست. این امر با حضور وکیل در شرکت میسور به راحتی قابل انجام است. وکیل شرکت می تواند پیش نویس قراردادهای شرکت را مطالعه کرده و نقاط قوت و ضعف آن را به مدیر عامل یا هیئت مدیره گزارش دهد. همچنین می تواند الزامات و شرایط مورد نظر شرکت را با استانداردهای قانونی تطبیق داده و به عنوان تعهدات طرف مقابل به متن قرارداد اضافه کند.

2) جامعه بادینی در ترازین کرم

بدیهی است که انجام امور تجاری و انعقاد قراردادها و سپردن نظارت بر حسن انجام کار به صورت قانونی در صورت استفاده از وکیل متخصص، اعتبار شرکت را در نزد دیگران افزایش می دهد.

تصور کنید تمام امور حقوقی یک شرکت توسط شخصی انجام می شود که یا تحصیلات حقوقی ندارد یا متخصص در زمینه حقوق است، اما وکیل پایه یک دادگستری نیست و از رویه عملی آگاهی ندارد و طبق آن کار می کند. به تجربه، شنیده ها و یافته های شخصی او! قطعا همراهی وکیل باعث افزایش سطح کاری موسسه و نشان دهنده قانونی بودن و درستی موسسه در انجام فعالیت های خود می باشد.

نکته: وکیل دعاوی تجاری که در موسسه حقوقی ما کار می کند این مورد را با توجه به تجربیات و مشاهدات خود مبنی بر اینکه حتی رفتار شرکت معارض و یا اشخاص ذی صلاح از جمله مدیرعامل شرکت مخالف در جلسه ای که عتی. این با شرایطی که اعضای شرکت رسا در جلسه حضور داشتند بسیار متفاوت است.

3) پیشگیری از دعاوی حقوقی و کیفری

شرکت های تجاری همواره با توجه به ماهیت فعالیت تجاری خود قراردادهای متفاوتی با سایر شرکت های تجاری یا اشخاص حقیقی و حقوقی منعقد می کنند. بنابراین با انعقاد قرارداد، مسئولیت های جدیدی برای شرکت ایجاد می شود. همچنین هر یک از اعضای شرکت مانند اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت باید به شرح وظایف خود عمل کنند و علاوه بر آن برای خود و شرکت مسئولیتی ایجاد نکنند. .



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

  تاریخ اصفهان، سومین کلان شهر پرجمعیت ایران نیز تکرار تمام نقاط این سرزمین کهن است. بحران آب در بخش های شرب و کشاورزی و نبود تجهیزات زیرساختی مدرن. در این مقاله سعی داریم نشان دهیم که چگونه یک مخزن پلی اتیلن در اصفهان می تواند راه حلی فوری برای بسیاری از مشکلات باشد. ما را در ادامه این بحث یاری کنید.مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

حضور گسترده مخازن پلی اتیلن در اصفهان

اقتصاد استان اصفهان علاوه بر شاهکارهای گردشگری و معماری، بر کشاورزی، صنعت پتروشیمی و تولید آهن استوار است. اگر مشکلات تامین و ذخیره آب شرب در روستاها و حاشیه شهر را در نظر نگیریم، نیاز شدیدی به وجود یک مخزن در اصفهان برای تامین آب کشاورزی و البته ذخیره مواد اولیه و مایعات مورد نیاز در شهر است. صنایع فوق الذکر

حالا تانک چه جنسیتی دارد و چه کارکردهایی دارد. ما معتقدیم که مخازن پلی اتیلن بهترین انتخاب هستند. دلایل علمی زیادی برای این امر وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود;

مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن برخلاف مخازن و استخرهای بتنی در طول عمر خود با مشکل ترک مواجه نمی شوند. البته از محصولات استاندارد و درجه یک استفاده می شود.

در برابر تغییرات دما، مخازن پلی اتیلن ظرفیت زیادی از خود نشان می دهند. برای استانی مثل اصفهان که تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد دارد، این ویژگی می‌تواند برگ برنده‌ای باشد. استفاده از مخازن فوم پلاستیکی می تواند این مشکل را به خوبی حل کند.

در برابر عوامل محیطی و به ویژه اشعه ماوراء بنفش، در بین تمامی نمونه های مخزن، محصولات پلی اتیلن پلاستیکی دارای مزیت هستند. اگرچه این امر در مصارف صنعتی اهمیت چندانی ندارد (چون ذخیره سازی معمولاً در محیط های بسته و ایزوله انجام می شود)، اما برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی توجه به این ویژگی ضروری است.

مخزن آب پلاستیکی

مخزن آب پلاستیکی افقی در حجم های 70 لیتر تا 5000 لیتر به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه سفارشی و در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شود. این مخازن ذخیره را چاه آب افقی و مخازن پلاستیکی افقی نیز می نامند.

در این صفحه ابتدا ابعاد و قیمت مخازن پلی اتیلن افقی آب، سپس دلایل استفاده از مخزن، منبع یا مخزن افقی آب، تعیین حجم مناسب، دلیل تفاوت قیمت مخازن پلی اتیلن افقی در بازار، نکات نصب و تعمیر و نگهداری و در نهایت سوالات درخواست های رایج مشتریان در مورد مخازن پلی اتیلن افقی تشریح شده است. همچنین می توانید برای مشاهده تصویر هر یک از مخازن افقی به پایین همین صفحه مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

  تاریخ اصفهان، سومین کلان شهر پرجمعیت ایران نیز تکرار تمام نقاط این سرزمین کهن است. بحران آب در بخش های شرب و کشاورزی و نبود تجهیزات زیرساختی مدرن. در این مقاله سعی داریم نشان دهیم که چگونه یک مخزن پلی اتیلن در اصفهان می تواند راه حلی فوری برای بسیاری از مشکلات باشد. ما را در ادامه این بحث یاری کنید.مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

حضور گسترده مخازن پلی اتیلن در اصفهان

اقتصاد استان اصفهان علاوه بر شاهکارهای گردشگری و معماری، بر کشاورزی، صنعت پتروشیمی و تولید آهن استوار است. اگر مشکلات تامین و ذخیره آب شرب در روستاها و حاشیه شهر را در نظر نگیریم، نیاز شدیدی به وجود یک مخزن در اصفهان برای تامین آب کشاورزی و البته ذخیره مواد اولیه و مایعات مورد نیاز در شهر است. صنایع فوق الذکر

حالا تانک چه جنسیتی دارد و چه کارکردهایی دارد. ما معتقدیم که مخازن پلی اتیلن بهترین انتخاب هستند. دلایل علمی زیادی برای این امر وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود;

مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن برخلاف مخازن و استخرهای بتنی در طول عمر خود با مشکل ترک مواجه نمی شوند. البته از محصولات استاندارد و درجه یک استفاده می شود.

در برابر تغییرات دما، مخازن پلی اتیلن ظرفیت زیادی از خود نشان می دهند. برای استانی مثل اصفهان که تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد دارد، این ویژگی می‌تواند برگ برنده‌ای باشد. استفاده از مخازن فوم پلاستیکی می تواند این مشکل را به خوبی حل کند.

در برابر عوامل محیطی و به ویژه اشعه ماوراء بنفش، در بین تمامی نمونه های مخزن، محصولات پلی اتیلن پلاستیکی دارای مزیت هستند. اگرچه این امر در مصارف صنعتی اهمیت چندانی ندارد (چون ذخیره سازی معمولاً در محیط های بسته و ایزوله انجام می شود)، اما برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی توجه به این ویژگی ضروری است.

مخزن آب پلاستیکی

مخزن آب پلاستیکی افقی در حجم های 70 لیتر تا 5000 لیتر به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه سفارشی و در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شود. این مخازن ذخیره را چاه آب افقی و مخازن پلاستیکی افقی نیز می نامند.

در این صفحه ابتدا ابعاد و قیمت مخازن پلی اتیلن افقی آب، سپس دلایل استفاده از مخزن، منبع یا مخزن افقی آب، تعیین حجم مناسب، دلیل تفاوت قیمت مخازن پلی اتیلن افقی در بازار، نکات نصب و تعمیر و نگهداری و در نهایت سوالات درخواست های رایج مشتریان در مورد مخازن پلی اتیلن افقی تشریح شده است. همچنین می توانید برای مشاهده تصویر هر یک از مخازن افقی به پایین همین صفحه مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی بروشور صنعتی اینجا کلیک کنید. طراحی کاتالوگ صنعتی به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات شما را در منازل، ادارات یا مکان های دیگر ثبت کنند. آنها می توانند تصاویر، مشخصات و قیمت ها را ببینند. همچنین ثابت شده است که مصرف کنندگان به تبلیغات چاپی بیشتر از تبلیغات دیجیتال اعتماد دارند. در اینجا به نکاتی می پردازیم که اهمیت کاتالوگ صنعتی را برای شما روشن می کند.

طرح

کاربران باید بتوانند به راحتی کاتالوگ شما را مرور کنند، حتی اگر برای برند شما جدید باشند. محصولات مشابه یا محصولات مرتبط باید با هم گروه بندی شوند. شما باید برنامه‌ای تهیه کنید که چگونه همه محصولات در یک کاتالوگ قرار می‌گیرند، سپس آن را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. توجه داشته باشید که در هنگام طراحی و چاپ، هزینه چاپ کاتالوگ صنعتی را در نظر داشته باشید.

ارائه تجاری

اگرچه احتمالاً قصد دارید کاتالوگ را به مشتریان عادی ارائه دهید، ممکن است لازم باشد آن را به مشتریان علاقه مند نیز ارائه دهید. به همین دلیل مهم است که بخش درباره ما را در ابتدای کاتالوگ خود قرار دهید. این ممکن است شامل توضیح مختصری برای معرفی کسب و کار شما، ثبت آدرس محل کسب و کار اصلی یا شعب دیگر و فهرست کردن محصولات صنعتی شما در کاتالوگ صنعتی شما باشد.

ثبت اطلاعات اولیه محصول

اگر محصولات زیادی مانند بسیاری از برندهای صنعتی یا تولیدی دارید، ممکن است در هنگام طراحی کاتالوگ صنعتی خود به دنبال راهی باشید که همه آنها را در یک کاتالوگ تمیز و مختصر گرد هم آورید. این مهم است که بدانید مشتریان شما چه اطلاعاتی را می خواهند و به اصول اولیه پایبند باشید. به عنوان مثال، در کاتالوگ، به جای پاراگراف، می توانید لیست کوتاهی از توضیحات محصول را درج کنید. این به مشتریان اجازه می دهد تا به سرعت ببینند کدام اطلاعات مهم تر است.

همچنین می توانید محصولات خود را با هم در کاتالوگ صنعتی گروه بندی کنید و یک نمودار اندازه محصول ایجاد کنید و شماره مدل آنها را لیست کنید. این یک ایده عالی و راهی آسان برای مشتریان خواهد بود تا بدانند هنگام سفارش به دنبال چه مدلی باشند.

از تصاویر مناسب استفاده کنید

در دام این فکر نیفتید که طراحی کاتالوگ صنعتی خسته کننده به نظر می رسد. لازم است با گرافیک بر ویژگی های مهم محصولات خود تأکید کنید. تصویری ایجاد کنید که روش های مختلف استفاده از محصولات شما را نشان دهد. به خاطر داشته باشید که ضمن در نظر گرفتن هزینه چاپ کاتالوگ صنعتی خود، باید حداکثر کیفیت و وضوح تصویر را با چاپ مناسب ایجاد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 در این مطلب که بنا به خواسته شما مشتریان گرامی نوشته شده است راهنمای کامل و جامع خرید مخزن آب آشامیدنی بهداشتی منزل یا ساختمان را آورده ایم. پس از مطالعه این مقاله از شما انتظار داریم که دانش و مهارت لازم برای انتخاب و خرید مخزن آب مناسب را داشته باشید تا بتوانید بهترین و بالاترین کیفیت را با کمترین قیمت انتخاب کنید و سال ها بدون هیچ مشکلی از منبع آب یا ساختمان خانه خود لذت ببرید. استفاده کنید خرید اینترنتی مخزن آب اینجا کلیک کنید.

1- انواع ساخت مخازن ذخیره آب کدام تانک بهترین انتخاب است؟

مخازن ذخیره آب ساختمانی را می توان بر اساس ویژگی ها و ویژگی های مختلف طبقه بندی کرد. یکی از رایج ترین دسته بندی ها بر اساس نوع و مواد اولیه مورد استفاده در تولید آنها می باشد.

در گذشته از مخازن فلزی (ساخته شده از ورق فلز گالوانیزه) عمدتاً در ایران استفاده می شد. البته از مخازن بتنی و حتی چوبی به ندرت استفاده می شود، اما این روزها رایج و پرکاربرد نیستند. با ورود و تولید مخازن پلیمری در ایران، استقبال از مخازن فلزی به تدریج کاهش یافت و بسیاری از آنها به نصب و استفاده از مخازن پلیمری روی آوردند.

در بازار مخازن پلیمری بیشتر به مخازن پلی اتیلن یا مخازن پلاستیکی معروف هستند. در زیر هرگاه از کلماتی مانند مخزن پلاستیکی، منبع و تانکر پلاستیکی استفاده می کنیم، منظور همان مخازن آب پلی اتیلن است.

مخزن آب فلزی یا مخزن آب پلی اتیلن بهتر است

قبل از اینکه بفهمیم مخزن آب فلزی بهتر است یا مخزن پلاستیکی آب، باید پارامترهایی را بیان کنیم که کیفیت بهتر هر یک از این مخازن آب را تعیین می کند.

زیرا در یک کاربرد مخزن آب فلزی ممکن است بهتر باشد و در کاربرد دیگر مخزن آب پلی اتیلن یا پلاستیکی. در اینجا مخزن آب فلزی مخزن ساخته شده از ورق های فلزی گالوانیزه و مخزن آب پلاستیکی مخزن آب پلی اتیلن ساخته شده از مواد غذایی، بهداشتی و درجه یک است. پارامترهای در نظر گرفته شده در این مقایسه شامل هزینه، نصب و راه اندازی، طول عمر، مقاومت در برابر خوردگی، تنوع سایز، حمل و نقل و سهولت نصب و همچنین مقاومت در برابر گرما و سرما می باشد.

مزایای مخازن پلاستیکی آب (مخازن پلی اتیلن)

- هزینه و وزن کمتر

- عمر و دوام بسیار طولانی

- مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

- تنوع زیاد در اندازه ها و امکان تولید سریعتر

- نصب، قرار دادن و حمل و نقل بسیار آسان

- امکان سوراخکاری و نصب آسان هر گونه اتصالات

منبع



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 میناکاری در میان هنرهای سنتی و دستباف اصفهان هنر بسیار اصیل و با سابقه ای است که بر روی فلزاتی مانند طلا، نقره و مس انجام می شود که امروزه بیشتر روی مس انجام می شود. گلدان شیشه ای میناکاری اصفهان نقاشی نازک گل مارپیچی طلایی سادهقدمت این هنر در ایران به دوره اشکانیان و ساسانیان برمی‌گردد، در زمان صفویه نقاشی‌های پرندگان و حیوانات روی پایه‌های آبی کم‌رنگ، سبز، زرد و قرمز و در دوره مغول نقاشی‌های دربار بر روی ظروف میناکاری می‌کشیدند. در دوره سلجوقیان استفاده از ظروف برنجی و میناکاری بسیار مورد استفاده قرار می گرفت، بنابراین مردم سلجوقی به استفاده و ترویج هنر میناکاری تشویق می کردند. خرید گلدان میناکاری کلیک کنید.

صادرات آثار هنری میناکاری

صادرات آثار هنری میناکاری شده نیز در این دوره صورت گرفت. در زمان صفویه، نقوش مینیاتوری مانند تجمع بزها در حیاط، اسب سواری، شکار و میناکاری روی نقره و همچنین نقوش موسیلاژ و هاتایی به نقوش اضافه شد و رنگ قرمز بیشتر مورد استفاده میناکارها قرار گرفت. بیش از هر دوره دیگری در دوره جدید، پس از قاجار، این هنر برای مدتی به فراموشی سپرده شد و کمتر مورد توجه قرار گرفت.

استاد مسگر برای تولید ظروف لعابی ابتدا ظروفی مانند بشقاب، کاسه، گلدان، دیگ و ... را می سازد و با اسید سولفوریک رقیق تمیز می کند و برای لعاب کاری آماده می کند. در مرحله لعاب دهی، رنگ لعاب را 3 یا 4 بار بر روی ظروف پاشیده و پس از هر بار رنگ آمیزی ظروف در کوره با دمای 750 تا 800 درجه سانتیگراد پخته شده و سپس به میناکار تغذیه می شود.

میناکاری ظروف لعابدار

استاد مینا ظروف لعابدار را با رنگ های لعاب مخصوص و قلم موهای ظریف رنگ می کند و طرح هایی از اسلایم، هاتایی، گل و مرغ، شکار و ... را روی ظروف پیاده می کند. در نهایت پس از اتمام رنگ آمیزی و میناکاری به کوره برگردانده شده و رنگ ها پخته و در دمای 600 درجه تثبیت می شوند.

با توجه به اینکه رنگ های لعابی باید در مدت زمان مشخصی در فر پخته شوند، این مرحله بسیار حساس است، زیرا اگر ظرف لعابی کمتر از مقدار در فر و در حرارت بماند، رنگ ها ثابت نمی شود و یکنواخت و در نتیجه این کار مستلزم کار و برق و پولیش است و همچنین در صورت وجود بیش از حد لازم در کوره رنگ ها سوخته و جذابیت کار از بین رفته و ظروف کدر می شود.

هنر میناکاری به اشکال مختلف و بر روی اشیاء مختلف مانند گلدان، لیوان، کاسه و فنجان، بشقاب، قاب عکس، تابلو میناکاری، در و پنجره، زیارتگاه میناکاری، اشیاء تزیینی، جعبه لوازم آرایش بانوان، شربت، زیور آلات انجام می شود. و ….

تنگ میناکاری

تنگ میناکاری ترکیبی از دو هنر گلدان سنتی و میناکاری است. این ظروف که امروزه بیشتر به عنوان وسایل تجملی و تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند جلوه خاصی برای سرو نوشیدنی هایی مانند دوغ، شربت و آب به شما عزیزان ببخشند و امکان شستشوی داخل این ظروف نیز وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دستگاه بسته بندی اتوماتیک Automatic Packaging Machine  و … با عملکرد الکترو مکانیک و پنوماتیک بوده و در انواع مختلفی تولید میشود. دستگاه پرکن الکترومکانیک اتوماتیک با 4 کاپه توزین و طول دو متر و پنجاه سانتیمتر و عرض 2 متر و ارتفاع سه متر و یازده سانتیمتر در البرز ماشین کرج تولید می شود.

این واحد برای کارخانجات بسته بندی مناسب بوده و مخزن آن توسط بالابر پر می شود. دستگاه پرکن پنوماتیک به صورت چهار ترازو به ارتفاع 2 متر و سی سانتی متر و طول یک متر و سی سانتی متر و عرض یک متر با سرعتی برابر با دستگاه های الکترومکانیکی اما به دلیل ابعاد کوچکتر کار می کند. اندازه، در فضاهایی که محدودتر هستند استفاده می شود.دستگاه بسته بندی اینجا کلیک کنید.

تجهیزات دستگاه های پرکن دیجیتال شامل سیستم PLC، مانیتور لمسی در زمان های مختلف شامل منوی فارسی، سیستم عیب یابی خودکار و HMI می باشد. اما با توجه به تغییراتی که گاهاً روزانه در تهیه مواد اولیه رخ می دهد، می توانید برای دریافت قیمت به روز و مربوطه این واحدها با شماره های زیر تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام دهید.

اگر این دستگاه بسته بندی اتوماتیک است پس چه نیازی به اپراتور است؟

تمام دستگاه ها، ماشین ها، حتی بازوهای رباتیک صنعتی که تمام کارها را خودشان انجام می دهند، نیاز به یک اپراتور دارند تا آنها را روشن کند و تنظیمات لازم را انجام دهد. به عنوان مثال برای این دستگاه های بسته بندی، اپراتور باید تنظیمات اولیه دستگاه را انجام دهد، وزن بسته ها را تعیین کند، دستگاه بسته بندی را با بالابر Z هماهنگ کند و وزن اولیه و نهایی را تعیین کند. سلفون مناسب را در پشت دستگاه قرار دهید. و تمامی این موارد باید در ابتدای کار توسط اپراتور انجام شود.

دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار

خط پرکن حبوبات و خشکبار شامل ماشین آلات مختلفی می باشد. برای پرکردن حبوبات در صورتی که خط نظافت و بسته بندی کامل در نظر گرفته شود باید به دستگاه های بوجاری، نوار نقاله های دستی، دستگاه های کاسه لیفت، دستگاه های پولیش حبوبات و سپس دستگاه بالابر Z و انواع دستگاه های پرکن مراجعه کنیم.

این ماشین های پرکن وزن دارند و به نام کلاهک های Ludsley آنها نامگذاری شده اند. به عنوان مثال چهار ترازو شامل چهار ترازو برای توزین فرآورده ها و بسته بندی بعدی آنها و دو ترازو شامل دو ترازو برای توزین حبوبات و خشکبار می باشد که مکانیسم این دستگاه ها متفاوت بوده و شامل الکترومکانیکی و پنوماتیک می باشد.

مشخصات دستگاه بسته بندی اتوماتیک چهار وزنه مکانیکی

ابعاد دستگاه طول 250 عرض 200 ارتفاع 315

مصرف برق: 2.5 کیلو وات تک فاز یا سه فاز 220-380 ولت

وزن دستگاه: حدود 1600 کیلوگرم

سرعت دستگاه: 20 تا 30 بسته در دقیقه

وزن بسته بندی: از 20 تا 2000 گرم

دستگاه دیجیتال چهار توزین با سیستم PLC، مانیتور لمسی با منوی فارسی، سیستم تشخیص خطای خودکار، HMI و ... می باشد.

کاربرد دستگاه بسته بندی 

 پر کردن انواع حبوبات، غلات، میوه های خشک، شکر، شکر، برنج، چای، سبزیجات و میوه های خشک، چیپس، مواد دارویی و شیمیایی.



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اسید گلیکولیک یک ترکیب لایه بردار مؤثر است که باعث حفظ رطوبت نیز می شود. این ماده همچنین محرک تولید سلول های پوستی جدید است. استفاده آن در غلظت های کم برای بیشتر مردم بی خطر است و به همین دلیل در ترکیب بسیاری از محصولات آرایشی کاربرد دارد. مجموعه این ویژگی ها گلیکولیک اسید را قادر می سازد تا در بهبود و درمان بسیاری از شرایط پوستی و مسائل مربوط به زیبایی، اثرگذار باشد. ظهور علائم پیری، آکنه و انواع مختلف بد رنگ شدن پوست از جمله این موارد هستند.

 

نحوه استفاده از اسید گلیکولیک در مراقبت از پوست

 

گلیکولیک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید محلول در آب (AHA) است که از نیشکر تولید می شود. یکی از پرکاربردترین AHA ها در محصولات مراقبت از پوست است.فروش اسید گلیکولیککلیک کنید.

 

AHA ها اسیدهای طبیعی هستند که از گیاهان به دست می آیند. آنها از مولکول های کوچکی تشکیل شده اند که جذب پوست شما بسیار آسان است. این باعث می شود آنها برای صاف کردن خطوط ریز، بهبود بافت پوست و سایر کاربردهای ضد پیری ایده آل باشند.

اسید گلیکولیک چگونه کار می کند؟

گلیکولیک اسید کوچکترین مولکول را در بین تمام AHA ها دارد. این اجازه می دهد تا اسید گلیکولیک جذب پوست شود و آن را حتی بهتر از سایر AHA ها لایه برداری کند.

 

اسید گلیکولیک با افزایش سرعت نوسازی سلولی عمل می کند. به عبارت دیگر، پیوندهایی را که سلول های پوست را در کنار هم نگه می دارند، حل می کند. در واقع پوست شما می تواند سلول های مرده پوست را سریعتر از بین ببرد.

کاری که برای پوست شما انجام می دهد

اسید گلیکولیک به دلایل زیادی یک درمان بسیار محبوب است، از جمله:

 

ضد پیری: خطوط ریز را صاف می کند و رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد.

آبرسانی: پوست را صاف می کند و از خشکی آن محافظت می کند.

آسیب ناشی از نور خورشید: لکه های تیره ناشی از آسیب خورشید را سفید می کند و از کلاژن در برابر نور خورشید محافظت می کند.

رنگ صورت: در صورت استفاده منظم پوست را روشن می کند.

لایه برداری: از رشد موهای زائد جلوگیری می کند و با کمک به دفع سلول های مرده پوست، منافذ را کوچکتر نشان می دهد.

آکنه: برای جلوگیری از کومدون، جوش های سرسیاه و جوش های ملتهب منافذ را تمیز می کند.

جایی که می توانید آن را پیدا کنید

اگر به دنبال اسید گلیکولیک هستید، انتخاب های زیادی دارید. این مورد مورد علاقه مراقبت از پوست را می توان در بسیاری از محصولات بدون نسخه (OTC) یافت.

 

داروخانه، بازار یا آبگرم محلی خود را امتحان کنید. شما مقدار زیادی پاک کننده، ماسک، تونر و مرطوب کننده های حاوی اسید گلیکولیک پیدا خواهید کرد. محصولات OTC با اسید گلیکولیک معمولا تا 10٪ است.

انتخاب درمان مناسب پوست

درمان با اسید گلیکولیک که انتخاب می کنید بستگی زیادی به نوع پوست و اهداف نهایی شما دارد. محصولات OTC با اسید گلیکولیک ممکن است برای پوستی روشن تر و سالم تر کافی باشند. آنها همچنین می توانند برای جلوگیری از جوش و کاهش خطوط ریز بدون نیاز به لایه برداری حرفه ای قوی تر کافی باشند.

اگر می خواهید مشکل پوستی خاصی را درمان کنید، لایه برداری پوست حرفه ای گزینه خوبی است. به عنوان مثال، لایه برداری حرفه ای می تواند به آسیب های ناشی از نور خورشید، لکه های تیره، آکنه یا چین و چروک های عمیق تر کمک کند. آنها نتایج بهتری را سریعتر به شما می دهند. اما از آنجایی که این لایه بردارها حاوی درصد بیشتری از اسید گلیکولیک هستند، خطر تحریک بیشتری را به همراه دارند.هنگام انتخاب هر نوع درمان با اسید گلیکولیک، درصدقیمت اسید گلیکولیک موجود در آن تنها یک فاکتور است که باید در نظر گرفته شود. PH محصول دیگری است. هر چه محصول اسیدی تر باشد، با وجود مقدار اسید گلیکولیک موجود در آن، قوی تر و موثرتر روی پوست شما خواهد بود



:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

الکل متانولی چیست؟

متانول که "الکل مالشی"، "متیل الکل"، "متیل الکل" و "الکل صنعتی" نیز نامیده می شود، مایعی شفاف با فرمول شیمیایی CH3OH است. الکل متانول ساده ترین نوع الکل است، در واقع یک ماده شیمیایی بی رنگ، فرار، قابل اشتعال و سمی است که دارای خواص قطبی است که آن را به حلال خوبی تبدیل می کند.قیمت متانول صنعتی بشکه ای کلیک کنید.

به طور کلی رنگ متانول و الکل صنعتی بی رنگ بوده و شباهت زیادی به یکدیگر دارند و گاهی برای تشخیص آن ها الکل متانولی به رنگ صورتی یا نارنجی تولید می شود. و هنگام سوختن با شعله سفید روشن یا رنگ زرد می سوزد. قیمت الکل متانولی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اگر قصد خرید الکل متانولی را دارید، حتما ادامه مقاله را بخوانید تا شما را با بزرگترین منبع فروش الکل متانولی در ایران آشنا کنیم.

توجه داشته باشید که "متیل الکل" در صورت بلعیدن برای انسان بسیار سمی است و بیشتر برای ایجاد سوخت، حلال و ضد یخ استفاده می شود و استفاده از "متیل الکل" در صنعت پررنگ تر است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

بسیاری از افراد به اشتباه الکل متانولی را برای ضدعفونی دست های خود خریداری کرده اند و یا به عبارتی الکل چوب خریداری کرده اند که همانطور که گفته شد خاصیت ضد میکروبی و ضدعفونی کنندگی بسیار ضعیفی دارد و ضرر آن بیشتر از فایده است، بنابراین خرید الکل متانولی به هیچ وجه برای افراد توصیه نمی شود. اهداف ضد عفونی

برخی افراد سودجو در جامعه با افزودن موادی مانند وایتکس به منظور فروش الکل متانولی رنگ آن را به الکل طبی (سفید روشن) تغییر داده اند اما تمام خواص سمی خود را دارد و احتمالاً الکل سفید است. به مردم دارو می دهند که عوارض زیادی برای فرد به همراه دارد.

 

پس هنگام خرید الکل مالشی برای ضدعفونی دست‌ها، به تفاوت‌های ظاهری و شیمیایی آن‌ها توجه کنید تا به اشتباه الکل چوب نخرید. در زیر تفاوت بین الکل متانول و الکل اتانول را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهیم داد.

درباره الکل متانول و تاریخچه آن

از لحاظ تاریخی، متانول زمانی ایجاد شد که سلولز، قند اصلی موجود در چوب و برخی گیاهان دیگر، توسط باکتری ها تخمیر شد. این فرآیند تخمیر منجر به تولید ماده ای شد که بلعیدن آن کشنده بود اما به عنوان حلال برای اهداف علمی مفید بود و امروزه بسیاری از مردم الکل متانول را برای مصارف صنعتی خریداری می کنند.

در گذشته «مصریان باستان» از مخلوطی از مواد از جمله متانول در فرآیند مومیایی کردن استفاده می کردند و آن را با تجزیه و تحلیل چوب به دست می آوردند. با این حال، متانول خالص اولین بار توسط بویل در سال 1661 پس از میلاد از تقطیر چوب بدست آمد و مصرف آن پس از کشف آن بسیار افزایش یافت. به همین دلیل به الکل متانول الکل چوب نیز می گویند.

خواص فیزیکی و شیمیایی الکل متانول

ذکر این نکته ضروری است که هر چه بیشتر در مورد خواص الکل متانولی بدانید، خرید یا فروش الکل متانول با موفقیت بیشتری انجام می شود:

 

اسامی مترادف با الکل متانولی به شرح زیر است:

متانول، متیل الکل، متیل الکل، الکل صنعتی، الکل چوب، هیدروکسی متان، الکل متیل چوب الکل. متیلول، متیل الکل، متیل هیدروکسید، متیل هیدرات،

 

کلاس محصول: 1. الکل متانولی صنعتی 2. الکل متانولی آزمایشگاهی.

واکنش های شیمیایی الکل متانول

خرید متانول الکل یا فروش الکل متانولی در صنعت برای اهداف زیادی انجام می شود اما باید دانست که متانول به دلیل ویژگی هایی که دارد با ترکیبات شیمیایی واکنش می دهد و بنابراین می توان مواد شیمیایی مختلفی را از آن به دست آورد به عنوان مثال از کربونیلاسیون اسید استیک به دست می آید. البته این اسید را می توان با روش دیگری نیز به دست آورد. با ترکیب متانول با مونوکسید کربن.

واکنش های مهم صنعتی عبارتند از: گاز هیدروژن، گاز هیدروژن اکسید کننده، تبدیل به آلدهید روی کاتالیزورهایی مانند نقره یا مولیبدن - اکسید آهن، دی اکسید کربن و با استفاده از کاتالیزور کبالت یا رودیم، دی متیل به اسید استیک تبدیل می شود.

روش های تولید الکل متانول

متانول را می توان به روش های مختلفی تولید کرد:

متانول به طور طبیعی توسط متابولیسم بی هوازی انواع مختلف باکتری ها تولید می شود و معمولاً به مقدار کم در محیط وجود دارد. بنابراین مقدار کمی بخار متانول در جو زمین وجود دارد که طی چند روز توسط هوا و در مجاورت نور خورشید اکسید شده و به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود.

راه دیگر برای تولید الکل متانول ایجاد واکنش بین مونوکسید کربن و هیدروژن در دمای 230-400 درجه سانتیگراد و فشار 5-60 Mpa است.

در واقع روش فعلی و مدرن تولید متانول به منظور فروش الکل متانول در بازارهای جهانی، واکنش مستقیم مولکول‌های مونوکسید کربن و گاز هیدروژن در حضور کاتالیزور است.

روش به دست آوردن متانول در فشار کمتر و با استفاده از کاتالیزورهای اکسید روی، مس و کرومیت طراحی و اجرا شده است، اما به دلیل مسمومیت کاتالیزور در اثر ترکیب با گوگرد یا کلرید، باید از گازهای مصنوعی خالص استفاده شود.

 

تبدیل کاتالیزوری متان به متانول توسط آنزیم هایی از جمله متان مونواکسیژنازها انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کاربرد فروش نیترات آمونیوم و فروش پتاسیم نیتراتاینجا کلیک کنید . کود نیترات پتاسیم معمولاً هم در کشاورزی در مقیاس بزرگ و هم در باغ های خانگی استفاده می شود. این کود معمولاً به صورت دانه ای یا مایع موجود است و حاوی دو ماده غذایی مهم (پتاسیم و نیتروژن) برای رشد گونه های گیاهی است. در حالی که نیتروژن با اطمینان از بلوغ کامل گیاهان، فرآیندهای رشد را تقویت می کند، پتاسیم همچنین عملکردهای بیولوژیکی را تنظیم می کند.

کود نیترات پتاسیم برای چیست؟

از آنجایی که کود نیترات پتاسیم حاوی مقادیر زیادی نیترات و مقدار کمی نمک است، برای کشت و رشد کرفس، گوجه فرنگی، سیب زمینی و برخی میوه ها مفید است. در کشاورزی، اغلب برای حمایت از محصولات خاص یا با ارزش بالا استفاده می شود. در باغچه های خانگی، کود نیترات پتاسیم به سبز و سالم ماندن چمن و گل ها کمک می کند.

چرا کشاورزان باید این کود را بخرند؟

صرف نظر از رویکردی که برای کشاورزی اتخاذ شده است. استفاده از نیترات پتاسیم در کشاورزی مهم است. تمرکز استراتژیک کاهش عدم تعادل و ناکارآمدی مواد مغذی برای گیاهان است تا بتوانند عملکرد بهتری تولید کنند و کیفیت محصول را بهبود بخشند. تولید سالم تر به گیاهان کمک می کند تا در برابر استرس شرایط آب و هوایی شدید، بیماری و سایر تنش های ناشی از آفات مقاومت کنند. با پشتوانه مطالعات علمی متعدد، نشان داده شده است که KNO 3 نسبت به سایر کودها در ترویج محصولات قوی تر و سالم تر موثرتر است.

در نتیجه، گیاهان بهتر می توانند در برابر اثرات خشکسالی و دمای شدید مقاومت کنند و همچنین احتمال بیشتری دارد که پس از باران بیش از حد و سیل بهبود یابند. KNO 3 به صورت خشک بر روی خاک اعمال می شود یا به عنوان محلول استفاده می شود، جذب مواد مغذی ضروری K و N را به طور موثر و بدون کلرید تسهیل می کند. علاوه بر این، KNO 3 باعث جذب سایر مواد مغذی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم و فسفر می شود و با شوری مبارزه می کند. یکی دیگر از مزایای KNO 3 این است که می توان از آن با سیستم های مختلف آبیاری استفاده کرد.

KNO 3 دارای حلالیت بالاتر و سرعت انحلال سریعتر از K2 SO 4 (SOP) است که به تولید کننده اجازه می دهد غلظت بیشتری از مواد مغذی را در هر گالن آب اعمال کند.

 

بیش از 2400 مطالعه نشان می دهد که استفاده از پتاسیم و سطوح صحیح نیتروژن باعث بهبود مقاومت محصولات در برابر شرایط آب و هوایی می شود. افزودن کافی منبع خوب پتاسیم مانند KNO 3 منجر به کاهش عفونت های باکتریایی تا 70٪، عفونت های قارچی تا 63٪، آفاتی مانند حشرات و کنه ها تا 60٪، ویروس ها تا 41٪ می شود. و نماتدها تا 33 درصد.

فواید کود نیترات پتاسیم

فواید کود نیترات پتاسیم مشخص است و آن اینکه گیاه ترودون سالم تر، پربارتر و باغات پربارتر است. کود نیترات پتاسیم نیز کمک می کند. به ویژه، پتاسیم نقش مهمی در مقاوم‌تر کردن گیاهان به بیماری، خشکی و حتی تغییرات شدید دما دارد. آی تی

تهیه باروت با کود نیترات پتاسیم

در گذشته از نیترات پتاسیم برای تهیه باروت استفاده می شد و امروزه در آتش بازی و نارنجک استفاده می شود. هنگام استفاده از این نوع کود، ایمنی یک مسئله است. اگر بلعیده شود، استنشاق شود یا از طریق پوست جذب شود، می تواند باعث تحریک و حتی آسیب قابل توجهی شود. سوزش شدید چشم یکی دیگر از عوارض جانبی منفی بالقوه است.

یکی از نیازهای اصلی گیاهان برای رشد نیتروژن است. این درشت مغذی مسئول تولید اندام های رویشی و شاخ و برگ گیاه است و سلامت کلی را بهبود می بخشد. نیتروژن از جو می آید، اما این شکل دارای پیوندهای شیمیایی قوی است که جذب آن برای گیاهان دشوار است. اشکال ساده نیتروژن موجود در کودهای فرآوری شده شامل نیترات آمونیوم است.

 

نیترات آمونیوم اولین کود نیتروژن جامد (N) بود که در مقیاس بزرگ تولید شد، اما محبوبیت آن در سال های اخیر کاهش یافته است. این کود یک منبع معمولی از نیتروژن است زیرا حاوی نیترات و آمونیوم است و محتوای مواد مغذی نسبتا بالایی دارد.

نیترات آمونیوم چیست؟

این نوع کود نیترات آمونیوم از دهه 1940 به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. این یک ترکیب نسبتاً آسان برای تهیه است و ارزان است و بهترین انتخاب برای کشاورزان است. نیترات آمونیوم در باغ ها با سایر ترکیبات پایدار است. این کود به دلیل تخلخل و حلالیت بالا، نیتروژن لازم را خیلی سریع به گیاه می رساند.

نحوه استفاده از کود آمونیوم نیترات در باغ شما

برای بدست آوردن میزان دقیق نیتروژن در خاک، آزمایش خاک را در مناطق مربوطه انجام دهید. این آزمایش را می توانید با کمک آزمایشگاه آب و خاک ای یا از طریق کیت های تست خانگی انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

صرفه جویی و نگهداری آب آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. در بسیاری از مناطقی که افراد به دلایل مختلف مانند قطعی مکرر آب، کم آبی و ... نیاز به ذخیره آب دارند، وجود یک مخزن مطمئن که بتواند در این مواقع موثر باشد ضروری به نظر می رسد. اگر آب ذخیره شده برای مصارف آشامیدنی استفاده شود، مشکل می تواند تشدید شود.زیرا باید مسائل مربوط به سلامت مردم را در نظر گرفت. در هر صورت اطلاع از قیمت مخزن آب 300 لیتری در این موارد و همچنین انواع و کاربردهای آن می تواند ما را در تصمیم گیری بهتر یاری کند.قیمت مخزن آب 300 لیتری کلیک کنید.

مخازن پلاستیکی برای کسانی که بودجه کمی دارند و نیازی به ذخایر بزرگ ندارند عالی هستند. برای این منظور، وضعیت خود را ارزیابی کنید تا تعیین کنید کدام نوع و اندازه مخزن آب برای شما بهترین است. همچنین در صورت نیاز به خرید مخزن آب در انواع بی نظیر مانند مخزن آب کتابی و ... می توانید با کارشناسان ما در رادمان پلاست تماس حاصل فرمایید.

مخزن آب 300 لیتری چیست؟

همانطور که گفته شد امروزه مخازن پلاستیکی در انواع مختلف و با حجم های متفاوت تولید می شوند. مخزن 300 لیتری که معمولاً برای ذخیره آب استفاده می شود یکی از این نمونه ها است. از این محصولات می توان برای نگهداری آب آشامیدنی یا غیر شرب استفاده کرد.نوع این محصولات معمولا به گونه ای است که از ایجاد هرگونه باکتری، جلبک، قارچ یا کپک جلوگیری می کند و در نتیجه می توان آب سالم را از آنها خارج کرد. اگر مخازن پلاستیکی باشند، اغلب از پلی اتیلن در تولید آنها استفاده می شود. مخازن آب پلی اتیلن به صورت پودر در دسترس هستند. وقتی به مخزن آب تبدیل می شود، قالبی به شکل و اندازه مخزن ایجاد می شود.

سپس مخزن پلی اتیلن با استفاده از روش چرخشی ساخته می شود. در طی این فرآیند به تدریج چندین لایه ایجاد می شود و بسته به اندازه مخزن ساخت بین 30 دقیقه تا 2 ساعت طول می کشد.نکته ای که هنگام بررسی قیمت مخزن آب 300 لیتری باید بدانید این است که سازنده مخازن پلاستیکی انواع مختلفی از این محصولات را تولید می کند. این باعث می شود قیمت آنها متفاوت باشد. با توجه به اهمیت این موضوع به نکات بیشتری در مورد این محصولات اشاره می کنیم.

کاربرد مخزن آب 300 لیتری

سوالی که اغلب کاربران می پرسند این است که مخازن 300 لیتری در چه مواردی برای ما مناسب هستند؟ قبل از پاسخ به این سوال، بهتر است یک سوال دیگر را بررسی کنیم.زمانی که تصمیم به انتخاب تانک دارید باید به نکاتی در مورد آن توجه کنید. ابتدا چه موادی را در آن ذخیره خواهیم کرد؟ چه حجمی برای آن در نظر بگیریم؟ آیا برنامه ما محلی است یا گسترده؟ قیمت مخزن آب 300 لیتری چقدر با انواع دیگر متفاوت است؟ و…. پس از پاسخ به این سوالات می توانید نمونه مورد نظر را تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

وکلا را می توان به چند نوع تقسیم کرد؟

وکیل دادگستری: وکیل پایه یک دادگستری که تحصیلات خود را در رشته حقوق، مبانی و فقه در مقطع لیسانس و بالاتر به پایان رسانده باشد و در میان رقابت های سخت و سخت موفق به کسب رتبه بالایی در آزمون وکالت شده باشد، وکیل پایه یک دادگستری نامیده می شود. .. انواع وکیل دادگاه های پایه پس از گذراندن دوره کارآموزی دارای پروانه وکالت می باشند و می توانند به انواع پرونده های حقوقی رسیدگی کنند. وکیل حقوقی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

وکیل مدنی: امروزه در بسیاری از موارد یکی به عنوان وکیل مدنی برای امور حقوقی یا اداری انتخاب می شود. بدین منظور وکیل و موکل باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و برای موضوع مورد نظر وکالت نامه تنظیم کنند. از جمله این وکالتنامه ها که توسط وکیل مدنی و موکل تنظیم می شود، می توان به وکالت طلاق، خرید و فروش خانه، فسخ اجاره و رسیدگی به امور سازمان ها و ادارات دولتی اشاره کرد.

وکیل غیرمستقیم: در بسیاری از موارد فرد شرایط لازم برای انتخاب وکیل را ندارد، بنابراین این کار را به شخص دیگری واگذار می کند تا از طرف او وکیل انتخاب کند. به چنین وکیلی که توسط شخص دیگری انتخاب می شود، وکیل واسطه می گویند. وکیل میانجی معمولاً برای رسیدگی به پرونده های کیفری یا قضاوت های مالی انتخاب می شود که موکل به دلیل حبس قادر به انتخاب وکیل نباشد.

چند نوع وکیل داریم؟

وکیل منتخب:

وکیل منتخب یکی از رایج ترین انواع وکلا است که شخصاً وکیل خود را انتخاب و با تنظیم قرارداد وکالت او را برای دفاع از حقوق خود در دستگاه های معاونت قوه قضائیه منصوب می کند.

وکیل معاضدتی:

طبق قانون مدنی، همه افراد در قوه قضائیه باید برای خود وکیل داشته باشند، اما اگر شخصی به دلیل عدم تمکن مالی یا دلایل دیگر نتواند برای خود وکیل انتخاب کند، بنا به تشخیص دادگاه و دادگاه با تعیین کمیسیون وکالت، وکیل برای او در دفاع از حقوق خود در دادگاه آزاد تلقی می شود، به وکیلی که به این ترتیب انتخاب می شود، وکیل مدافع می گویند.

وکیل:

وکیل در پرونده های کیفری نقش ایفا می کند زیرا متهم به دلیل کمبود منابع مالی یا دلایل دیگر از استخدام وکیل خودداری می کند. در واقع وقتی وکیلی برای دفاع از حقوق متهم در پرونده نباشد، دادگاه از بین وکلا وکیل رایگان می دهد. وکیلی که از این طریق وارد پرونده می شود، وکیل متصرف نامیده می شود.

وکیل سازمانی:

یکی دیگر از انواع وکلایی که در مقاله “چند نوع وکیل داریم؟” به آن اشاره خواهیم داشت وکیل سازمانی است. براساس قانون حمایت قضایی از کارمندان نیروهای مسلح و دولتی، در صورتی که این کارمندان دولتی از جمله لشگری و کشوری در کارهای خدمتی با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه شوند، سازمان محل خدمت او موظف است متخصصان حقوقی خود را به عنوان وکیل برای دفاع از کارمندانی که با مشکل رو به رو شده اند اختیار کند. به چنین وکلایی که در مراجعه قضایی از حقوق کارکنان دولتی دفاع می کنند، وکیل سازمانی می گویند.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی و تجهیز رستوران هوشمند و رباتیک و فست فودها چیزی است که امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل به دنبال آن هستند.

حذف تردد مشتری پشت پیشخوان هنگام سفارش، ایجاد فضایی آرام در هنگام انتخاب غذا، تهیه غذای شخصی و کاهش هزینه های رستوران با حذف نیروی انسانی، برخی از قابلیت های کیوسک ها و میزهای لمسی برای سفارش غذا و رستوران و نرم افزار مدیریت سریع Food شرکت آیریک است. .

از دیگر ویژگی های این محصول، امکان تولید میزهای رستورانی در اندازه ها و شکل های مختلف است که برای میزهای دو نفره، چهار نفره و حتی میزهای دوازده نفره قابل تولید می باشد.

خدمات مشتری در رستوران های هوشمند و رباتیک موضوعی است که می توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند نام برد.

میز لمسی هوشمند VIP مناسب رستورانها، مراکز آموزشی و تفریحی، مهندسین و طراحان و 

با این جداول می توانید مسافت صد ساله را در یک سال طی کنید.

فناوری همیشه به کیفیت خدمات ارائه شده کمک کرده است. کیفیت بالا یا قیمت مناسب دیگر جوابگوی مشتریان تنوع طلبی نخواهد بود که به دنبال کشف و تجربه ای جدید هستند و دیگر منتظر گارسون نخواهید بود تا سفارش غذا را اعلام کند. منوی دیجیتال در دسترس شماست. می توانید ابتدا مشاهده کنید، سپس با لمس انگشتان خود در منو اسکرول کرده و بر روی صفحه کلیک کنید تا سفارش خود را ثبت کنید.

دیگر منتظر کسی نباشید تا سفارش شما را بنویسد یا آن را وارد دستگاه کند. تصور کنید وقتی پشت میز می نشینید، دریاچه ای روی میز وجود دارد که وقتی بشقاب، فنجان یا حتی دست خود را روی آن می گذارید، واکنش نشان می دهد یا اشیایی که روی میز قرار می دهید با خطوط نور به هم متصل می شوند. و با حرکت تصاویر زیبایی از آنها ایجاد می شود یا لوگو و تبلیغات رستوران دور لیوان شما می چرخد ​​و مشتری می تواند ابتدا منو را بالا آورده و روی میز بزرگ کند.

از غذاهای مختلف و میزان کالری و چربی آن ها مطلع شوید و با مشاهده سایر مشخصات مانند ظاهر و قیمت غذا، بدون نیاز به سرویس قبلی آن را سفارش دهید. پس از سفارش می توانید از مراحل تهیه غذا مطلع شوید و در حین آماده شدن غذا با بازی های حسی مختلف سرگرم شوید و در نهایت از طریق دستگاه کارت خوان بانکی متصل به میز نیز می توانید قبض را پرداخت کنید.

Touch Table یا میز هوشمند گزینه ای مناسب برای کاربردهایی مانند رستوران ها و کافه ها، مراکز آموزشی و تفریحی و همچنین مهندسان و طراحانی است که نیاز به انجام پروژه های خود و تعامل پشت میز دارند.

در مراکز آموزشی و مهدکودک ها استفاده از میز حسی کودکان می تواند جذابیت ایجاد کند و هزینه های آموزشی را کاهش دهد.

با کیوسک های سفارش غذای لمسی، پیشخوان های سفارش، میزهای لمسی، تبلت های سفارش غذا و نرم افزارهای مرتبط شرکت آیریک، همگی ابزاری برای ایجاد آسان رستوران روباتیک و رستوران هوشمند هستند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

آموزش صفر تا 100 راه اندازی خط تولید و بسته بندی ادویه جات  خط تولید و بسته بندی ادویه و پودر شرکت در دو منطقه صنعتی و کارگاهی ساخته شده است و دستگاه های خط تولید بر اساس آخرین متدها و با ارائه قابلیت ارسال کلیه دستگاه ها به تمام نقاط ایران و خارج از کشور طراحی و ساخته شده است. با ارائه آن با قیمت مناسب، می توانید با کمک این دستگاه ها کارخانه فرآوری و بسته بندی خود را در هر مکانی راه اندازی کنید.

بسته بندی ادویه جات و مواد پودری یکی از پرطرفدارترین و سودآورترین فعالیت های تولیدی در ایران و جهان است. به دلیل استفاده گسترده از این مواد در غذا و آشپزی، بازار این محصولات بسیار زیاد است. همچنین بسته بندی ادویه جات و مواد پودری مانند: فلفل سیاه، پاپریکا، زیره، گشنیز، هل، زردچوبه، زعفران، دارچین و گلاب به دلیل طول عمر مفید و مقاومت در برابر فساد می تواند برای فروشندگان وقت گیر باشد. و توزیع محصولات بسیار مفید هستند. راه اندازی صفر تا صد دستگاه بسته بندی میوه خشک کلیک کنید.

بسته بندی ادویه ها و پودرها معمولاً در بسته بندی های سبک انجام می شود تا حمل و نقل آنها آسان باشد. همچنین بسته بندی برای جذب مشتری بسیار مهم است. طراحی مناسب بسته بندی و استفاده از مواد با کیفیت می تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش داشته باشد.

مشاوری با متخصصین و افراد مجرب می تواند به شما در شناخت بهتر بازار و شرایط رقابتی و ایجاد خط تولید و بسته بندی مناسب برای محصولاتتان کمک کند. بهترین راه برای رسیدن به موفقیت، برنامه ریزی دقیق و تحقیق در کل بازار است.

همچنین استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز و مدیریت بهینه کسب و کار از جمله عوامل موثر برای دستیابی به موفقیت در این زمینه است. با بهره گیری از تجربه و دانش فنی متخصصان و همچنین ارتقای کیفیت و بهره وری خط تولید، می توانید به سودآوری بهتری دست یافته و در این بازار پر رقابت، اول و بهترین باشید.

تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی ادویه جات

تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی ادویه جات ترازو، آسیاب و دستگاه بسته بندی می باشد. برای بسته بندی ادویه جات می توانید از ترازو خانگی استفاده کنید. همچنین اگر قصد دارید در خانه کار کنید، می توانید از یک آسیاب کوچک تک فاز استفاده کنید. شاید نمونه هایی از این آسیاب ها را در آتاریس دیده باشید. اما اگر می خواهید بسته بندی ادویه جات را در مقیاس بزرگتر شروع کنید، باید یک دستگاه آسیاب صنعتی بخرید. همچنین دستگاه های بسته بندی مختلفی برای بسته بندی ادویه جات وجود دارد. در زیر به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

دستگاه بسته بندی خانگی

برای بسته بندی ادویه جات در منزل به دستگاه های بسته بندی کوچک تری نسبت به دستگاه های صنعتی نیاز دارید. همچنین باید مراقب باشید که برق مصرفی این دستگاه ها تک فاز باشد نه سه فاز.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

پلی اتیلن یک ماده پلیمری است که از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده است. اتیلن ها در یک زنجیره قرار گرفته و یک مولکول پلیمری بزرگ را تشکیل می دهند. ماده اولیه پلی اتیلن از نفت خام به دست می آید. مهم ترین بازار مصرف پلی اتیلن، صنعت لاستیک و پلاستیک است. در بازار جهانی پلی اتیلن در گریدهای تجاری PE63، PE80 و PE100 موجود است که در تولید و ساخت انواع پلاستیک و محصولات استفاده می شود.تانکر آب 1000 لیتری اینجا کلیک کنید.

مخازن پلی اتیلن 1000 لیتری

مخزن 1000 لیتری مخزنی است که برای نگهداری مواد سازگار با پلی اتیلن استفاده می شود. منبع پلاستیک (تانکر پلاستیکی) یا پلی اتیلن برای ذخیره و انتقال آب و سایر مواد سازگار با مخازن آب در صنایع کشاورزی، شیمیایی و ساختمانی استفاده می شود.

آشنایی با انواع اتصالات مخزن کوتاه عمودی 1000 لیتری

مخزن کوتاه عمودی 1000 لیتری مانند سایر انواع مخازن دارای امکان اتصال شیرهای ورودی و خروجی و سرریز می باشد. این شیرها می توانند از پلی اتیلن یا فولاد ضد زنگ ساخته شوند. نصب صحیح این لینک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مزایای مخزن 1000 لیتری

منابع 1000 لیتری مزایای زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

  • آنها به راحتی در دسترس هستند و می توان آنها را به صورت حضوری و آنلاین سفارش داد (مخزن پلی اتیلن مورد نظر خود را می توانید از سایت مخزن مارکت خریداری کنید.)
  • از نظر قیمت نسبت به تانک های دیگر مقرون به صرفه هستند.
  • به دلیل وزن کم آنها به راحتی قابل حمل هستند.
  • امکان سفارش در مدل ها و اشکال مختلف با توجه به محل نصب آنها وجود دارد.
  • با توجه به ترکیب و جنسیت آنها برای نگهداری و حمل و نقل بسیاری از مواد استفاده می شود.
  • به لطف مواد به کار رفته در ترکیب آنها، مقاومت بالایی دارند، در برابر نور خورشید نیز مقاوم هستند، بنابراین عمر طولانی دارند.


:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

این مخزن 2000 لیتری پلاستیکی عمودی تک لایه و ساخته شده از پلی اتیلن مواد غذایی مورد تایید وزارت بهداشت می باشد که می توان از آن برای مصارف بهداشتی و غذایی استفاده کرد. از این مخزن می توان برای نگهداری آب و انواع مایعات و مواد شیمیایی و مواد غذایی استفاده کرد همچنین این منبع پلاستیکی دارای لایه محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می باشد تمامی مخازن پلاستیکی ساخت پلاستونیک دارای 5 سال گارانتی تعویض می باشند. مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید است

  • 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای نشان استاندارد ملی ایران به شماره 854633093 می باشد
  • دارای مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو به شماره 49/15470
  • امکان ارسال رایگان به آدرس مشتری در تهران، کرج و ساری
  • امکان ارسال با نازلترین قیمت ممکن به سراسر کشور از طریق دفاتر باربری
  • امکان نصب کلیه اتصالات، شناورها و شیرآلات قبل از ارسال به مشتری در انبار کارخانه
  • بهتر است نکات خرید، نصب و نگهداری مخزن عمودی 2000 لیتری را بدانید

محل نصب مخزن عمودی یا ایستاده و همچنین به طور کلی مخزن پلی اتیلن باید کاملاً تراز، صاف و یکدست و بدون شیب باشد. همچنین نباید در نزدیکی این مخزن شعله یا گرمای زیادی وجود داشته باشد.

و اگر محل نصب در معرض نور خورشید یا منبع نور مصنوعی مانند لامپ باشد، احتمال رشد جلبک وجود دارد. از طرفی در مخازن تک لایه امکان مشاهده سطح مایع ذخیره شده در داخل مخزن وجود دارد. برای ذخیره آب آشامیدنی، ما یک مخزن سه لایه عمودی یا ایستاده را ارائه می دهیم. از نظر هزینه، مخازن تک لایه کمی ارزانتر از مخازن سه لایه هستند. بنابراین اگر قصد تهیه مخزن ذخیره آب آشامیدنی و سایر نیازهای خانگی را دارید، با انتخاب مخزن 3 لایه عمودی ضد جلبک، سلامت خود و خانواده عزیزتان را تضمین خواهید کرد.

شما می توانید با اتصال دو یا چند مخزن عمودی آب به یکدیگر، به راحتی آب مورد نیاز خود را ذخیره کنید.

اگر با کمبود ارتفاع در محل مورد نظر برای قرار دادن و نصب مخزن مواجه هستید، می توانید به راحتی با اتصال چند مخزن ایستاده عمودی یا استوانه ای حجم لازم را تامین کنید. در این روش مخازن توسط یک لوله اصلی به هم متصل می شوند و می توان از آنها به صورت تک مخزن استفاده کرد

برای آشنایی با نحوه اتصال مخازن پلی اتیلن به یکدیگر مقاله اتصال مخازن پلی اتیلن به یکدیگر را مطالعه نمایید.

چند واحد مسکونی برای یک مخزن عمودی 2000 لیتری کافی است؟

طبق استاندارد اداره آبفای کشور برای هر واحد مسکونی 4 نفره حدود 250 لیتر حجم در نظر گرفته شود.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در این مقاله ضمن تعریف بازاریابی 360 درجه به نکات مهم مربوط به اجرای کمپین 360 درجه در بازاریابی اشاره کرده و دو کمپین ایرانی و خارجی را ارائه می کنیم. حتماً تبلیغ یک نوشیدنی یا محصول دیگر را در تلویزیون دیده اید. چند ساعت بعد در اپلیکیشن های تلفن همراه یا صفحات وب با بنرهای تبلیغاتی همان برند با همان پیام تبلیغاتی مواجه خواهید شد. کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

شما یک تبلیغ مشابه با پیام مشابه را در تایم لاین شبکه های اجتماعی خود مشاهده می کنید یا حتی هنگام خروج از خانه با بنرهای فیزیکی در فروشگاه ها یا تبلیغاتی در اتوبوس با همان پیام تبلیغاتی مواجه می شوید. هر جا که می روید این برند را می بینید. بازاریابی 360 یعنی مهم نیست مخاطب کجا باشد. ما آن را پیدا می کنیم و پیام تبلیغاتی خود را به آن تحویل می دهیم.

کمپین بازاریابی 360 درجه چیست؟

کمپین بازاریابی 360 درجه یک کمپین تبلیغاتی جامع و خلاقانه است. به زبان ساده، کمپین 360 درجه یک کمپین بازاریابی یکپارچه است که از تمامی ابزارهای تبلیغاتی با یک هدف و یک پیام تبلیغاتی استفاده می کند تا پیام را به بهترین شکل ممکن به مخاطب برساند. مهمترین هدف در کمپین 360 درجه ارتباط با مشتری است.

کمپین مخاطب 360 درجه باعث ایجاد هم افزایی در انتقال پیام می شود. فرقی نمی کند مشتری شما کجا باشد، در فروشگاه، فضای رسانه های اجتماعی، جستجو در اینترنت یا خیابان. مشتری احساس ارتباط با برند می کند. به همین دلیل باید به پیام های تبلیغاتی خود توجه بیشتری داشته باشید و مخاطبان خود را به درستی در سفر مشتری راهنمایی کنید.

این کمپین زمانی استفاده می شود که یک محصول جدید عرضه شود یا نسخه جدید و بهتری از یک محصول قدیمی عرضه شود. با توجه به بازار هدفی که برای این محصول جدید در استراتژی بازاریابی در نظر گرفته شده است، کمپین 360 درجه با پیام خاص این محصول و جامعه هدف طراحی و اجرا می شود.
تبلیغات 360 درجه باید از نظر بصری و گرافیکی با طراحی بسته بندی محصول مطابقت داشته باشد. همه تبلیغات باید دارای ترکیب رنگی خاص و پیام مشابه یا مرتبط باشند.

محصولاتی که با کمپین 360 درجه معرفی می شوند لزوماً قیمت یکسانی ندارند. می تواند سه محصول با ویژگی های مختلف برای افراد مختلف وجود داشته باشد و هر کدام می توانند قیمت منحصر به فردی داشته باشند.

چرا از کمپین 360 درجه استفاده کنیم؟

در حال حاضر بسیاریه بازاریابی منسجم می تواند در افزایش بازده سرمایه گذاری تبلیغاتی بسیار موثر باشد.

هداف و دلای

 از کسب و کارها به روش های مختلف تبلیغ می کنند و تبلیغات در بازه های زمانی کوتاه و تنها در یک رسانه یا تبلیغات در رسانه های مختلف که یکپارچه نیستند تاثیر خوبی در فراخوانی برند شما نخواهد داشت. یک برنامل استفاده از کمپین 360 درجه

دلایل مهم دیگری برای استفاده از کمپین 360 درجه وجود دارد.

1- شفاف سازی یا تغییر جایگاه برند

منبع



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

گلوله های ید از مواد شیمیایی بسیار مفیدی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.این ماده به صورت پودر تولید و عرضه می شود و در بسیاری از آزمایشگاه ها برای ساخت بسیاری از محصولات استفاده می شود.در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد و یکی از عناصر مهم برای سلامت بدن است. قیمت ید ساچمه ای اینجا کلیک کنید. این ماده شیمیایی از واکنش سولفات مس و یدید پتاسیم تولید می شود.کیفیت و درجه خلوص بسیار بالایی دارد و ماندگاری بالایی دارد.از دیگر کاربردهای مهم آن می توان به کاربرد آن در زمینه پزشکی اشاره کرد که برای ضدعفونی زخم های خارجی بسیار مهم است.

مشخصات گلوله ید

 ویژگی های ید پلت می توان به جامد بودن آن اشاره کرد.

ید پلت یک پودر آبی مایل به سیاه است.

حلالیت آن در آب بسیار کم است و به راحتی در موادی مانند کلروفرم و تتراکلرید کربن حل می شود.

طیف وسیعی از کاربردها، از جمله افزایش روشنایی لامپ هایی که در تنگستن استفاده می شود، دارد.

همچنین در عکاسی استفاده می شود و برای تهیه رنگ در صنعت رنگ استفاده می شود.

به دلیل ناپایداری زیاد در تولید انواع مواد منفجره استفاده می شود.

قرص ید بخرید

برای خرید ید به صورت پلت می توان به کیفیت و درجه خلوص آن توجه کرد.

بسته به صنعتی که می خواهید استفاده کنید، باید این ماده شیمیایی را خریداری کنید و خلوص آن را روی بسته بندی بررسی کنید.

در تولید آنها نباید از هیچ گونه ناخالصی یا مواد مصنوعی استفاده شود و همیشه باید به فرمول شیمیایی آن توجه شود.

این ماده شیمیایی در بسته بندی های مختلفی تولید می شود که هر کدام وزن متفاوتی دارند و می توانید بسته بندی های صنعتی بسیار بزرگ خریداری کنید.

قیمت توپ ید + خرید و فروش

قیمت ید پلت با توجه به درجه خلوص و بسته بندی های مختلفی که دارد متفاوت است برای استعلام می توانید با ما تماس بگیرید.

این محصول دارای بازه قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان در هر کیلوگرم است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت خرید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی کنند.

نحوه خرید و سفارش این محصول به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری می باشد و مشتریان می توانند آن را به تعداد دلخواه تهیه کنند.

کیفیت بسیار بالایی دارد و با خرید عمده آن می توانید از قیمت های ارزان تر و مناسب تری برخوردار شوید.

ید یک گلوله جامد درخشان آبی بنفش تا سیاه است. همه موجودات زنده برای ادامه زندگی روزانه به مقدار کمی از این ماده ارزشمند نیاز دارند. ید در گروه هالوژن جدول تناوبی قرار دارد. اگرچه واکنش پذیری ید کمتر از هالوژن های دیگر است، اما هالوژنی است که بیشترین الکترون را دارد.

تاریخچه ید ساچمه ای

در سال 1811 توسط شیمیدان فرانسوی برنارد کورتوا کشف شد و دو سال بعد توسط جوزف لوئیس گیلوساک نامگذاری شد که در زبان یونانی به معنی رنگ ارغوانی است و به دلیل رنگ بنفش بخار ید و برخی ترکیبات آن

مانند یدید، پریدات و یدات، این عنصر به این نام نامگذاری شده است

ایزوتوپ ها

30 ایزوتوپ ید وجود دارد که تنها یکی از آنها ید 127 پایدار است. با این حال، ایزوتوپ های رادیواکتیو ید دارای طیف گسترده ای از کاربردها هستند. ایزوتوپ رادیواکتیو ساخته دست بشر ید-131 (گسیل کننده بتا) که نیمه عمر آن 8 روز است، برای درمان سرطان و سایر اختلالات تیروئید استفاده می شود.

ید-129 با نیمه عمر 17 میلیون سال محصولی از پراش زنون-129 در جو زمین یا تجزیه اورانیوم-238 است. از آنجا که U-238 در طول فعالیت های مرتبط با هسته ای تولید می شود، حضور آن (در مقایسه با I-129) می تواند فعالیت های در حال انجام را در هر سایتی شناسایی کند. به همین دلیل، ید-129 در مطالعات آب باران پس از فاجعه چرنوبیل استفاده شد. همچنین به عنوان شاخص آب های زیرزمینی استفاده می شود و پراکندگی زباله ها در محیط را نشان می دهد. کاربردهای دیگر را می توان با تولید ید-129 در پوسته زمین از طریق تعدادی از مکانیسم های پوسیدگی مختل کرد.

برنامه های کاربردی

ید عمدتاً در پزشکی، عکاسی (یدید پتاسیم) و رنگ به عنوان کاتالیزور و رنگدانه استفاده می شود. یدید نقره (AgI) برای هسته‌زایی باران مصنوعی، به عبارت دیگر بارورسازی ابرها و در صنعت فیلم‌برداری به همراه برومید نقره (AgBr) به دلیل حساسیت آن به نور استفاده می‌شود.

.

از ید برای تهیه تنتور ید (محلول ید در الکل) و پوویدون ید (بتادین) استفاده می شود، زیرا دامنه اثر ضد باکتریایی ید بسیار گسترده است و در برابر ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها، هاگ ها و تک یاخته ها موثر است و از بین می برد. و نابود می کند.

مواد منفجره

تری یدید نیتروژن بسیار ناپایدار است و برای ساخت مواد منفجره استفاده می شود.

مناسب برای مصرف

از نقطه نظر تغذیه، موجودات زنده به ید بسیار کمی نیاز دارند. زیرا هورمون های تیروئید (تیروکسین و تری یدوتیرونین) حاوی اتم های ید هستند که مسئول متابولیسم بدن هستند. علاوه بر این، ید مهمترین عنصر برای رشد مغز انسان است

منابع

بهترین منابع ید ماهی سفید و پس از آن تخم مرغ و پس از آن شیر و فرآورده های شیری هستند. گیاهخواران و به خصوص وگان هایی که از خوردن غذاهای حیوانی اجتناب می کنند، یکی از بالاترین شانس ابتلا به بیماری های ناشی از کمبود ید را دارند. همچنین برای زندگی در مناطق مستعد سیل مناسب نیست. زیرا سیل ید موجود در خاک را با خود می برد

بیماری کرتینیسم

کمبود ید باعث آسیب مغزی به خصوص در جنین زنان باردار می شود. اگر زنان در دوران بارداری ید کافی دریافت نکنند، فرزندانشان با ناتوانی های یادگیری یا مشکلات مادرزادی تیروئید به دنیا می آیند. این اختلال به عنوان کرتینیسم شناخته می شود. کمبود ید یکی از عوامل اصلی موثر بر ضریب هوشی و ناتوانی های یادگیری و خواندن کودکان در سراسر جهان است.

بیماری گواتر

در مناطقی که غذای مردم ید کمی دارد (مناطق دور از دریا که غذاهای دریایی مصرف نمی شود) کمبود ید باعث افزایش بروز گواتر می شود که اصطلاحاً به آن گواتر موضعی می گویند. در بیشتر (نه همه) این مناطق، افزودن مقدار کمی یدید سدیم به نمک خوراکی از ابتلا به این بیماری جلوگیری می کند. این محصول به نمک یددار نیز معروف است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت اسید اسکوربیک خوراکی کیلویی کلیک کنید . C یکی از ویتامین های مورد نیاز بدن است که بدن قادر به تولید آن نیست، بنابراین برای حفظ سلامت بدن باید روزانه مقدار زیادی سبزیجات و میوه های حاوی این ویتامین در رژیم غذایی مصرف شود.اسید اسکوربیک در بدن بسیاری از افراد تولید نمی شود، دچار کمبود می شود، وجود اسید اسکوربیک بر استحکام استخوان ها و ماهیچه ها تأثیر می گذارد و کمبود این ویتامین در بدن باعث خستگی و تضعیف سیستم بدن می شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده در بیش از چندین هزار زن جوان و میانسال، احتمال ایجاد چین و چروک و خشکی پوست کاهش می یابد و همچنین روند پیری پوست سریعتر پیش می رود.
با توجه به خواص شیمیایی منحصر به فرد اسید اسکوربیک، این ماده اولیه غذایی در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد، حدود یک سوم تولید ویتامین C در صنایع داروسازی و بقیه به عنوان افزودنی های غذایی برای ثبات و کیفیت استفاده می شود. بهبود من میگیرم.

خواص اسید اسکوربیک 

اسید اسکوربیک به کار رفته در غذا، اکسیژن غذا را جذب و اکسید کرده و اکسیژن را خارج کرده و رنگ و بوی این غذا را حفظ می کند، تسریع فرآیند رنگ آمیزی برای کارخانه های تولید سوسیس و کالباس مناسب است.

اسید اسکوربیک به عنوان یک ماده اصلی در مواد آرایشی برای محافظت و تقویت بافت پوست و همچنین افزایش سنتز کلاژن استفاده می شود.اسید اسکوربیک یک عامل احیا کننده و بهبود دهنده در صنعت نانوایی است و در جلوگیری از شکستن خمیر در حین تخمیر بسیار مهم است و برای نان پختن.
یکی دیگر از کاربردهای اسید اسکوربیک در صنایع غذایی به عنوان یک آنتی اکسیدان برای افزایش ماندگاری مواد غذایی کنسرو شده و منجمد است، استفاده از اسید اسکوربیک در سوسیس و کالباس و فرآورده های گوشتی باعث تثبیت رنگ و جلوگیری از تشکیل مواد سرطان زا نیتروزامین می شود.

در واقع اسید اسکوربیک به عنوان نگهدارنده مواد غذایی نیز استفاده می شود و از مواد غذایی در برابر فساد محافظت می کند.به طور کلی اسید اسکوربیک اکسیژن را خنثی می کند، زیرا اکسیژن برای رشد میکروارگانیسم ها حیاتی است و باعث فساد می شود، بنابراین استفاده از اسید اسکوربیک در گوشت قرمز، نیتروزامین ها از سرطان جلوگیری کرده و آن را تشکیل می دهند.

اسید اسکوربیک

خواص شیمیایی منحصر به فرد اسید اسکوربیک (ویتامین C) ویتامین C آخور BK در صنعت ذکر شده است. اسید اسکوربیک به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین دوگانه در رژیم غذایی موثر است.

همچنین به عنوان آنتی اکسیدان، عامل آنتی اکسیدان، اسیدساز، حلال و غیره در فرش ماده دیتیان یا قبل از بسته بندی برای حفظ بو، رنگ و مواد مغذی استفاده می شود. این ماده اکسیژن محیط را جذب کرده و آن را جذب و اکسید می کند.

افزودن اسید اسکوربیک به صنعت گوشت، کاهش مصرف نیتریت ها و کاهش رنگ، افزایش سرعت رنگ دهی و افزایش رنگ مورد نظر.

ویتامین C اسید اسکوربیک تاثیر خوبی بر خون ناشی از فقر دارد و در این زمینه ویتامین C علاوه بر کمک به توکوفرول در غیرفعال کردن رادیکال های آزاد ناشی از اکسیداسیون، قادر به مبارزه با اثرات سمی فلزات است. 

سلامت و تغذیه:

رایج ترین و محبوب ترین استفاده از ویتامین C در مکمل ها است. این مکمل ها اغلب به شکل پودر یا قرص برای محافظت از سلول ها، حفظ پوست سالم، افزایش زمان بهبودی از سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر بیماری های مشابه استفاده می شوند. همانطور که مردم به راه حل های مقرون به صرفه و آگاه تر از سلامتی می رسند، استفاده از مکمل های ویتامین C بسیار افزایش یافته است.

کاربرد اسید اسکوربیک در سوسیس، کالباس و گوشت های فرآوری شده:

تقویت سیستم ایمنی بدن با کمک ویتامین هایی مانند اسید اسکوربیک از بیماری هایی مانند سرماخوردگی، کرونا، آنفولانزا و سایر بیماری های ویروسی جلوگیری می کند. در واقع اسید اسکوربیک همان ویتامین C است که در داروخانه ها به صورت قرص جوشان، پودر، قرص و ... به فروش می رسد. به غیر از مکمل های غذایی، این ویتامین در محصولات بهداشتی، صنایع غذایی، دارویی و غیره کاربرد دارد.

ویتامین C یا اسید اسکوربیک به طور گسترده در صنایع غذایی استفاده می شود و به عنوان نگهدارنده و آنتی اکسیدان مواد غذایی استفاده می شود. اسید اسکوربیک در غذاهایی مانند مرکبات، کیوی، کلم، سبزیجات سبز و غیره یافت می شود. بدن انسان توانایی تولید این ویتامین را ندارد، بنابراین باید ویتامین C را از غذا دریافت کرد.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت هر تن کائولن اینجا کلیک کنید. کائولن (آلومینیوم سیلیکات) ماده ای است که اغلب به عنوان پوشش استفاده می شود. کائولن با ایجاد پوششی سفید و یکنواخت بر روی گیاهان، آسیب حشرات، آفتاب سوختگی و کم آبی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نتیجه آلودگی ناشی از استفاده بیش از حد از سموم شیمیایی و در نتیجه افزایش عملکرد را کاهش یا متوقف می کند.

کائولن علاوه بر کاهش تعرق (در نتیجه عملکرد منافذ برگ) و تنفس برگ، قادر است دمای سطح برگ را یک تا شش درجه سانتیگراد کاهش دهد. کائولن بیر میسان فتوسنس سطح ورق اتر مناژی مجالی درد که با توزه به چردستوو طبش فابتب در کیسور ما ابینوسنیه آن هیستی از این ابب من بشد.

تأثیر کائولن بر کنترل آفات و جلوگیری از خسارت گرمازدگی در باغات پسته

کرم پسته معمولی یکی از آفات مهم باغات پسته در ایران است که با تغذیه از شیره برگ ها خسارت زیادی به محصول پسته وارد می کند. هر ساله باغداران از حشره کش های مختلفی برای مبارزه با این آفت استفاده می کنند.

اثر کائولن بر پوره‌های پسیل پسته باعث کاهش بیشتر جمعیت پوره‌های پسیل نسبت به سایر حشره‌کش‌ها شد. همچنین ماندگاری اثر کائولن نسبت به سموم شیمیایی بیشتر است و می تواند جمعیت پسته را با موفقیت کنترل کند.

تاثیر کائولن بر آفتاب سوختگی

گرمای مرداد ماه هر سال علاوه بر کمک به رسیدن و رشد میوه ها، متأسفانه باعث بروز علائم آفتاب سوختگی نیز می شود، برای این منظور در بسیاری از مناطق کشور به ویژه در مناطقی که آفتاب سوزان دارد از کائولن استفاده می شود.

برای جلوگیری از عوارض شدید آفتاب سوختگی توصیه می شود. امروزه این ماده معدنی غیر سمی به طور گسترده توسط کشاورزان علاقه مند به تولید محصولات سالم و ارگانیک برای کاهش حشرات و استرس های محیطی ناشی از گرما پذیرفته شده است.

دلایل از بین بردن آفات با کائولن عبارتند از:

 پوشش سفید و یکنواختی که توسط کائولن روی گیاهان ایجاد می شود، حشرات را در شناسایی میزبان گیج می کند و در نتیجه از تخم گذاری و ایجاد خسارت جلوگیری می کند.
 انعکاس نور از پوشش سفید گیاه باعث سردرگمی و دور شدن برخی از حشرات می شود.

چسباندن پودر کائولن روی پاهای حشراتی که روی گیاه فرود می آیند آزار دهنده است و آنها را فراری می دهد.
برخی از حشرات نمی توانند تعادل خود را روی پوشش کائولن حفظ کنند و مجبور به ترک گیاه می شوند.
در مواردی شدت اثر گرد و غبار کائولن بر روی حشرات باعث ایجاد زخم در بدن آنها و در نتیجه مرگ تدریجی آنها می شود.

بهترین روش استفاده از کائولن به شرح زیر است:

ابتدا مطمئن شوید که دیگر محلول پاشی برای تغذیه درخت نخواهید داشت.
2 لیتر سیلیکات پتاسیم را همراه با 2 لیتر سورفکتانت غیر یونی در 1000 لیتر آب بریزید و محلول فوق را تا حد امکان به شکل پودری روی درختان بپاشید.

نکات مهم هنگام سمپاشی با کائولن

بهترین زمان برای پاشیدن کائولن 2 ساعت پس از غروب آفتاب است.

اطمینان حاصل کنید که تخم حشره روی برگ ها وجود ندارد. همچنین می توانید کمی تخم کش به ترکیب سیلیکات-سورفکتانت اضافه کنید.
هنگام پاشش کائولن حتما از ماسک استفاده کنید، ذرات کائولن معلق برای استنشاق خطرناک هستند.

روش دیگر پاشش کائولن بدون استفاده از دستگاه گوگرد پاش

قیمت هر کیلو کائولن باید کاملاً مخلوط و به میزان 40 تا 50 کیلوگرم در 1000 لیتر آب (50 گرم در لیتر آب) معلق شود.
سپس باید با سمپاش مجهز به میکسر روی بوته های مورد نظر اسپری شود تا قسمت های هوایی گیاه کاملاً پوشانده شود و پس از تبخیر آب، گیاه کاملاً سفید به نظر برسد. مواظب باشید سرلنس به صورت پودری تنظیم نشود تا کائولن نتیجه خود را نگیرد همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن موتور پمپ اطراف آن از فیلتر توری بسیار ریز استفاده کنید.

قابلیت مخلوط کردن کائولن

کائولن تصفیه شده را می توان با اکثر حشره کش ها، قارچ کش ها و کنه کش ها مخلوط کرد و به طور همزمان مورد استفاده قرار داد، اما توصیه می شود قبل از هر اختلاط، سازگاری آنها را به مقدار کم آزمایش کنید. از استفاده از ترکیبی که باعث ته نشین شدن محلول پودر کائولن تیمار شده و ایجاد مشکل در پوشش یکنواخت آن روی گیاه می شود، خودداری کنید. پس از پایان سمپاشی کائولن تصفیه شده، مطمئن شوید که کل سیستم اسپری را با آب فراوان بشویید.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دو سنسور دما و رطوبت در سنسور SHT85 تعبیه شده است که وضوح این سنسور 0.1 درصد است. تنها امکان ارتباط بین اتوماسیون گلخانه و محیط گلخانه برای اندازه گیری رطوبت سنسور رطوبت است.

سرعت تبخیر آب برابر است با سرعت جذب آن در ریشه گیاه. اگر میزان تبخیر بیشتر از میزان جذب آب در ریشه باشد، گیاه خشک می شود. تبخیر تنها راه کنترل مقدار آب در گیاه است.

نسبت در میزان تبخیر و جذب آب تنها با کنترل رطوبت محیط گلخانه ایجاد می شود. هر چه میزان رطوبت محیط بیشتر باشد. میزان تبخیر آب در گیاه کمتر و میزان رطوبت محیط کمتر است. تبخیر آب در گیاه سریعتر در برگها اتفاق می افتد.گلخانه هوشمند با آردوینو اینجا کلیک کنید.

سنسور دی اکسید کربن در طراحی گلخانه هوشمند

این سنسور میزان غلظت دی اکسید کربن را در محیط گلخانه خودکار ثبت کرده و به پردازنده مرکزی ارسال می کند. تمام کولرهای داخلی و خارجی از سنسور دی اکسید کربن تبعیت می کنند. هنگامی که غلظت دی اکسید کربن در محیط کمتر از حد معینی باشد، پردازنده دستور روشن کردن دستگاه های کنترل دی اکسید و فن های تهویه را می دهد.

طراحی هوشمند گلخانه و سامانه پیامکی در اتوماسیون گلخانه

استفاده از سامانه پیامکی یکی از امکانات مهم در طراحی گلخانه هوشمند، اتوماسیون گلخانه می باشد. گلخانه ای را تصور کنید که در آن پارامترهای دما و رطوبت به حد بحرانی می رسند، جایی که یک غفلت جزئی منجر به فروپاشی گلخانه یا ورشکستگی کارفرما می شود.

سیستم گلخانه هوشمند در صورت بالا یا پایین بودن این پارامترها با تمام شماره تلفن های موجود در سیستم تماس می گیرد یا پیامک می فرستد. بنابراین یا به گلخانه می روید یا به اپراتور اطلاع می دهید.

البته این را هم باید گفت که اگر قابلیت ارسال یا دادن دستور از راه دور را داشته باشد، می توانید آن را از راه دور کنترل کنید.

سایر اجزایی که می توانند در سیستم کنترل هوشمند گلخانه ما گنجانده شوند عبارتند از:

  • سنسورهای کنترل فن گلخانه
  • سیستم کنترل لقاح
  • سیستم سایه بان (شبکه سایبان گلخانه)
  • سیستم کنترل تولید گلخانه ای
  • سیستم کنترل تجهیزات آبیاری گلخانه

 



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مواد مخدر شامل ترکیبات شیمیایی مختلفی است که باعث تسکین درد و سرخوشی در مصرف کننده می شود. بنابراین اعتیادآور است و افزایش مصرف مواد مخدر باعث افزایش تولید و قاچاق آن در کشور می شود. هر نوع خرید و فروش، جابجایی و اختفاء مواد مخدر در ایران جرم است و قانونگذار برای مجرمان مجازات اشد در نظر گرفته است.

طبقه بندی داروهاطبق قانون مواد مخدر به دو دسته عمده داروهای طبیعی و داروهای صنعتی طبقه بندی می شود.
قانونگذار برای مواد مخدر صنعتی مجازات سنگین تری در نظر گرفته است. البته واضح است که عوارض مصرف این مواد بسیار خطرناکتر خواهد بود.

قانون مبارزه با مواد مخدر شامل 46 ماده است که به طور خلاصه به زبان ساده توضیح می دهیم:
در این قانون ذکر شده است که کشت خشخاش و کوکا ممنوع مطلق و کشت کنف برای مصارف دارویی و غیر دارویی ممنوع است.
و نیز واردات و صادرات و یا ساخت هر نوع دارو و غیر از استعمال مواد مخدر به استثناء موارد. یا تولید و نگهداری و همچنین فروش ابزار مربوط به تولید و مصرف مواد مخدر نیز جرم و ممنوع است.

وکیل کیفری در شهر اصفهان فردی است که از قوانین مواد مخدر کشور آگاهی کامل دارد لذا در ادامه مقاله بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان به ارائه وکلای متخصص و واجد شرایط در این زمینه می پردازیم. با ما در مجله حقوقی بهترین وکیل.مجازت حمل مواد مخدر اینجا کلیک کنید.

بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان کیست؟

هیچ یک از وکلا نمی توانند در همه زمینه ها ادعای تخصص داشته باشند، بهتر است وکیل حرفه خود را به شکلی خاص تعریف کند و در این زمینه فعالیت کند، زیرا در این شرایط میزان موفقیت و میزان پیروزی او در پرونده موکل خواهد بود. افزایش دادن .

بهترین وکیل کیفری در اصفهان اطلاعات کاملی در زمینه پرونده های مواد مخدر، جرایم مربوط به این حوزه و انواع مجازات های موجود در قانون دارد و به همین دلیل بهتر از هر وکیل دیگری به موکل خود کمک می کند و پرونده او را به نتیجه مورد نظر مواد

مجازات های مربوط به کاشت مواد مخدر

اگر کسی برای تولید مواد مخدر خشخاش یا کوکا بکارد و بکارد به احکام زیر محکوم می شود:

  • بار اول 1 تا 10 میلیون تومان جریمه است
  • باردو 5 تا 50 میلیون تومان جریمه
  • برای بار سوم از 10 میلیون تا 100 میلیون تومان جزای نقدی و یک تا هفتاد ضربه شلاق و تا دو سال حبس تعزیری.
  • او برای چهارمین بار به اعدام محکوم شد
  • مخدر یکی از موضوعات مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین لازم است با بهترین وکیل اصفهان، وکیلی که توانایی دفاع از موکل در دادگاه انقلاب را دارد، تماس بگیرید.


:: بازدید از این مطلب : 23300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

راه اندازی خط بسته بندی میوه خشک از جمله قسمت های اصلی و مهم هر بخش تولیدی است که می بایست با آگاهی و دانش کاملی صورت گیرد.

در این مقاله قصد داریم به موضوعی بپردازیم که نقش اساسی در فروش محصولات دارد و اگر با سهل انگاری از این قسمت رد شد، باید خود را آماده ی هر گونه خسارت احتمالی کنید.

برای راه اندازی خط بسته بندی میوه خشک که حکم ضربه ی نهایی در بازار فروش دارد، ابتدا باید به مراحل اولیه آن یک نگاهی گذرا و مختصری داشته باشیم تا این بخش مهم را درک کنیم.راه اندازی صفر تا صد خط تولید با دستگاه بسته بندی میوه خشک 

میوه تازه را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به شرایط اقلیمی ایران همیشه در هر شهری باغ های زیادی برای تولید انواع میوه ها وجود دارد و با توجه به این شرایط می توان میوه های موجود و تازه را انتخاب کرد.

همچنین خرید مستقیم از باغبان مستلزم صرف هزینه بسیار کم است و بنابراین می توانید سود خوبی کسب کنید.

اگر به باغبان دسترسی ندارید می توانید از طریق سایت های مختلف خرید کنید که باغبان را با خریداران مرتبط می کند و هر نوع میوه ای را که می خواهید خشک کنید خریداری کنید و در این صورت می توانید اولین قدم ها را در ایجاد خط خشک کن میوه بردارید. بسته بندی.

چگونه میوه های تازه را خشک کنیم؟

تولید میوه خشک از دیرباز به صورت سنتی انجام می شده است، به این ترتیب با قرار دادن میوه در مقابل نور خورشید در عرض چند روز خشک می شود، البته در این روش اصول بهداشتی رعایت نمی شود. نه تنها توسط حشرات، بلکه از گرد و غبار و آلودگی نیز مورد حمله قرار گرفت و روی آن نشست.

اما امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی دستگاه هایی تولید می شود که میوه ها را در کمترین زمان ممکن و در حجم زیاد و همچنین با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

طراحی دستگاه ها به گونه ای است که برای هر میوه می توان دما و زمان خشک شدن را تنظیم کرد و خط بسته بندی میوه خشک را به راحتی راه اندازی کرد.

برای خشک کردن میوه خشک چه شغلی را انتخاب کنیم؟

خشک کردن میوه به روشی جدید از طریق دستگاه های طراحی شده به سه روش امکان پذیر است:

  • روش خانگی
  • کارگاه
  • کارخانه

احداث خط بسته بندی خشکبار

میوه ها پس از شستشو، جداسازی میوه های آسیب دیده از سالم، بریدن و جدا کردن هسته ها، در دستگاه های خشک کن با دما و زمان لازم برای هر نوع میوه قرار می گیرند و سپس فرآیند به خط بسته بندی میوه ختم می شود و خشک راه خود را پیدا می کند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()